سرویس برتر

سرویس برتر

آموزش تراز کردن ماشین لباسشویی

تراز کردن ماشین لباسشویی

یکی از مهم ترین نکات نصب و راه اندازی لباسشویی تراز کردن ماشین لباسشویی است ، چنانچه پایه های ماشین لباسشویی بدرستی تنظیم نشده باشد باعث ایجاد سر و صدا در هنگام شستشو مخصوصا در دور خشک کن میشود ، ما در این مقاله سعی داریم آموزش تراز کردن ماشین لباسشویی را در چند مرحله به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید و چنانچه سوالی دارید در قسمت نظرات کاربران از ما بپرسید . 

برای تراز کردن لباسشویی نیاز به ابزار خاصی نمیباشد و میتوان با 2 ابزار : تراز  و آچار پایه یا آچار فرانسه این کار را به راحتی انجام داد . 

چرا باید لباسشویی را تراز کنیم ؟

معمولا زمین قسمت آشپزخانه در خانه با کمی شیب به سمت فاظلاب ساخته میشود ، این امر بخاطر سهولت در شستشو آشپزخانه میباشد به همین خاطر ما نیاز به تراز کردن لباسشویی در آشپزخانه داریم . 

در ماشین های شستشو فارغ از برند پایه هایی برای تنظیم و تراز کردن ماشین لباسشویی ساخته شده است . 

همچنین کارخانه های سازنده ماشین لباسشویی آچار مخصوص تنظیم پایه های لباسشویی را در بسته بندی محصول ارائه میکنند . 

شما برای تراز کردن تنها نیاز به یک چوب تراز دارید در ادامه مراحل تراز کردن ماشین لباسشویی را به شما آموزش میدهیم با سرویس برتر همراه باشید . 

نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی

برای تراز کردن و نصب ماشین لباسشویی حتما طبق مراحل زیر عمل کنید . 

مرحله اول برای نصب ماشین لباسشویی

زمانی که میخواهید ماشین لباسشویی را در جای خود قرار دهید حتما دقت کنید ماشین لباسشویی از کناره ها و پشت محل نصب حدودا 5 تا 10 سانتی متر فاصله داشته باشد . 

در ابتدا به هیچ عنوان به پیچ های تنظیم ارتفاع پایه کاری نداشته باشید . 

مرحله دوم برای تراز شدن ماشین لباسشویی

در مرحله دوم یک چوب تراز را برروی لباسشویی ( ترجیحا وسط ) قرار دهید و با توجه به نشانه های چوب تراز اقدام به تنظیم کردن پیچ های پایه کنید .  

پایه های تنظیم ارتفاع لباسشویی

مرحله سوم

برای باز و بسته کردن پیچ های پایه لباسشویی باید ابتدا قفل روی پیچ را با دست باز کنید ، سپس توسط آچار مخصوص تراز کردن یا یک آچار فرانسه اقدام به باز یا بسته کردن پیچ های پایه کنید . 

مرحله آخر تراز کردن لباسشویی

در مرحله آخر و پس از تراز شدن لباسشویی قفل های روی پایه های لباسشویی را بسته و آنرا سر جای خود قرار دهید ، دیگر نشانه ای از لرزش ، تکان یا صدای اضافی از ماشین لباسشویی نیست . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *