سرویس برتر

مرکز تعمیر اتو بخار در تهران

تعمیر اتو بخار در تعمیرگاه تخصصی سرویس برتر با گارانتی و پشتیبانی 6 الی 12 ماهه در تمامی مناطق شرق ، غرب ، شمال ، جنوب تهران انجام میگردد . برای ثبت درخواست سرویس و تعمیر اتو بخار در تهران کافیست با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

برای رفع مشکلات اتو بخار ابتدا باید علت آن را بیابید سپس اقدام به رفع آن کنید . ما در این صفحه برخی از مشکلات و خرابی های رایج اتو بخار به همراه نحوه عیب یابی و تعمیر آنرا مورد نقد و بررسی قرار داده ایم ، با ما همراه باشید تا با نحوه تعمیر اتو بخار آشنا شوید . چنانچه سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید . 

تعمیرات اتو بخار
فهرست صفحه

تعمیر اتو بخار

اتو یکی از پرکاربردترین لوازم برقی منزل است به همین دلیل با مرور زمان و استفاده مکرر با مشکلاتی مواجه میشود . در اکثر مواقع خرابی های اتو بخار بسیار ابتدایی است و به آسانی قابل رفع شدن است اما گاهی اوقات خرابی ها نشان دهنده معیوب بودن قطعه ای است که حتما باید توسط متخصصین بررسی و اقدام به رفع آن شود .

در اکثر مواقع تعمیر اتو بخار مقرون به صرفه تر از خریداری یک اتو بخار جدید است . تیم سرویس برتر به وسیله همکاری با تعمیرکاران متخصص و دوره دیده با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت آماده خدمات رسانی تعمیرات اتو بخار در تهران است .

تعمیر اتو بخار مخزن دار

اتو بخار مخزن دار ، بخار را از طریق شیلنگ بخار به دسته اتو انتقال میدهد و نسبت به اتو بخار خانگی استحکام بیشتری دارند اما گاهی اوقات این دستگاه ها هم با مشکلاتی مواجه میشوند که نیاز به تعمیر اتو بخار مخزن دار خود پیدا میکنید .

هزینه تعمیر اتو بخار مخزن دار در این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه است .

سرویس برتر با سابقه 12 ساله آماده خدمات رسانی تعمیرات اتو بخار در تمامی نقاط تهران همراه با گارانتی 3 تا 6 ماهه با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت می باشد .

 

خرابی های رایج اتو بخار

همانطور که در بالا اشاره کرده ایم برای رفع مشکلات اتو بخار ، ابتدا باید به عیب یابی آن بپردازیم . با ما همراه باشید تا با برخی از مشکلات رایج اتو بخار آشنا شوید .

خرابی های رایج اتو بخار

  • نشت آب از اتو
  • گرم نشدن اتو
  • عدم تولید بخار
  • روشن نشدن اتو بخار
  • داغ شدن بیش از حد اتو بخار

این 6 مشکل از اساسی ترین خرابی های و مشکلات اتو بخار است که در ادامه ، هر کدام از موارد بالا را بطور جداگانه مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد تا کاربران با آگاهی کامل اقدام به تعمیرات اتو بخار کنند .

علت آب دادن اتو بخار

گاهی اوقات هنگام استفاده از اتو بخار متوجه نشتی آب از اتو میشوید که گاهی اوقان با رعایت کردن نکاتی این مشکل رفع میشود . در صورت برطرف نشدن مشکل ، باید جهت تعمیر اتو بخار در تهران اقدام نمایید . علت آب دادن اتو بخار میتواند موارد زیر باشد . 

  • پر بودن بیش از حد مخزن آب
  • تجمع رسوبات
  • تنظیم نبودن دمای اتو بخار
  • باز بودن درب مخزن آب
  • ضربه خوردن بدنه اتو
  • معیوب بودن ترموستات
  • کثیفی کفی اتو

 

علت داغ نشدن اتو بخار

داغ نشدن اتو بخار یکی از رایج ترین خرابی های اتو بخار است که برای رفع این مشکل میتوانید از خدمات مرکز تعمیر اتو بخار در سرویس برتر استفاده نمایید .

دلایل داغ نشدن اتو بخار موارد زیر می باشد .

  1. خرابی المنت
  2. بروز مشکل در سیم اتو
  3. تنظیمات اشتباه اتو بخار
  4. معیوب شدن ترموستات اتو
  5. کثیفی کف اتو
  6. خرابی برد اتو بخار

علت بخار نکردن اتو بخار

یکی از مهم ترین مشکلات اتو بخار ، بخار نکردن اتو است که عملکرد صحیح اتو را مختل میکند برای رفع این مشکل موارد زیر را به ترتیب بررسی کنید .

  1. رسوب گرفتن اتو که در صورت تجمع رسوب با استفاده از محلول سرکه و آب رسوب گیری را انجام دهید .
  2. کم بودن یا خالی بودن مخزن آب اتو
  3. درجه حرارت پایین را انتخاب کرده اید . درجه را تغییر دهید .
  4. معیوب شدن ترموستات که درصورت نیاز باید قطعه تعویض شود .
  5. دکمه تولید بخار خراب شده است .

 

علت روشن نشدن اتو بخار

روشن نشدن اتو یکی از جدی ترین خرابی ها است که گاهی اوقات به آسانی قابل رفع شدن است و گاهی دیگر تعمیر آن مقرون به صرفه نمیباشد و بهتر است اقدام به خرید اتو بخار جدید کنید .

برخی از دلایل روشن نشدن اتو بخار موارد زیر است .

  • مشکل در پریز برق و سیم برق اتو
  • معیوب شدن ترموستات
  • خرابی فیوز حرارتی
  • خرابی برد الکترونیکی

علت داغ شدن بیش از اندازه اتو بخار

داغ شدن بیش از حد اتو یکی از جدی ترین مشلات اتو بخار است که علاوه بر آسیب رساندن به پارچه خطر آتش سوزی را افزایش میدهد.

داغ شدن بیش از حد اتو معمولا به دلیل خرابی ترموستات اتفاق میافتد. با خرابی ترموستات دمای اتو بیشتر از حد مجاز بالا میرود و در نهایت باعث سوزاندن لباس میشود . گاهی اوقات خرابی دکمه انتخاب دما نیز باعث داغ شدن بیش از اندازه اتو بخار میشود . برای رفع این مشکل حتما از متخصصین کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *