سرویس برتر

سرویس برتر

نمایندگی تعمیرات چای ساز مجیک

تعمیر چای ساز

تعمیر چای ساز مجیک در تهران با ارائه گارانتی و پشتیبانی 90 تا 180 روزه نمایندگی تعمیرات چای ساز مجیک به مشتریان ارائه میگردد ، برای ثبت درخواست خدمات چای ساز و کتری برقی مجیک کافیست با شماره 67549-021 تماس بگیرید . 

ما در این صفحه مشکلات رایج و نحوه عیب یابی چای ساز مجیک را بطور کامل از 0 تا 100 مورد بررسی قرار داده ایم ، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و چنانچه سوالی در ذهنتان باقی ماند در انتهای مطلب ( قسمت نظرات کاربران ) از ما بپرسید ، کارشناسان ما به زودی پاسخ شما را خواهند داد . 

فهرست صفحه

تعمیر چای ساز و کتری برقی مجیک

بیشتر مشکلات و خرابی های چای ساز با تعمویض یا تعمیر یک قطعه قابل رفع میباشند ، هزینه تعمیرات چای ساز مجیک بسیار مقرون بصرفه تر از خرید یک چای ساز نو میباشد . 

خرابی ها در چای ساز ها معمولا به یکی از اشکال زیر در دستگاه نمایان میشوند . 

  1. گرم نکردن آب 
  2. روشن نشدن کتری 
  3. گرم نشدن قوری 
  4. قطع نشدن چای ساز پس از جوشیدن آب 
  5. قطع شدن سریع قبل از جوشیدن آب 
  6. کار نکردن دکمه یا تاچ لمسی 
  7. روشن نشدن صفحه نمایش ( در مدل های صفحه نمایش دار )
  8. آبریزی از کتری و کف 
  9. اتصالی و قطع شدن فیوز پس از روشن شدن 

در ادامه در رابطه با نحوه تعمیر چای ساز مجیک و علت بروز هر کدام از مشکلات توضیحات مفصل تری ارائه خواهد شد با نمایندگی چای ساز مجیک همراه باشید . 

عیب یابی کتری برقی و چای ساز مجیک

اولین مرحله و مهم ترین مرحله در تعمیرات چای ساز عیب یابی میباشد ، چنانچه عیب یابی چای ساز مجیک بطور صحیح انجام نشود نمیتوان دستگاه را تعمیر کرد ، علاوه بر آن اگر عیب یابی کتری برقی و چای ساز مجیک بدرستی انجام نشود پس از تعمیر امکان بروز مشکلات طی چند روز یا چند هفته وجود دارد . 

تعمرکاران نمایندگی تعمیرات چای ساز مجیک دوره های علمی و عملی آموزش تعمیرات چای ساز مجیک را گذرانده اند و از علم و تجریه کافی برای تعمیر دستگاه شما برخوردار هستند از همین روی و برای آسودگی خاطر مشتریان تمامی خدمات سرویس برتر با گارانتی و پشتیبانی 90 تا 180 روزه به مشتریان ارائه میشود . 

 

علت گرم نشدن آب در چای ساز و نحوه تعمیرات چای ساز مجیک

یکی از مشکلات رایج در تعمیر چای ساز و کتری برقی مجیک گرم نشدن آب در کتری میباشد ، این مشکل به علت اختلال در عملکرد یا خرابی یکی از قطعات زیر در دستگاه نمایان میگردد . 

  • المنت ها : چنانچه المنت دچار اتصال کوتاه یا قطعی شده باشد نمیتواند هیچ گونه حرارتی برای گرم شدن و جوشیدن آب تولید کند در اینصورت آب گرم نمیشود ، برای رفع این مشکل باید المنت تعویض و المنت جدید جایگزین شود . 
  • ترموستات : ترموستات وظیفه قطع و وصل برق مصرفی المنت دارد ، این قطعه از 2 عدد بیمتال تشکیل شده که در دمای های مختلف قدرت قطع و وصل شدن را مانند یک کلید دارند ، ممکن است پلاتین ها کثیف شده باشند یا بیمتال اتصالی کرده باشد . 
  • برد الکترونیکی : برد الکترونیکی وظیفه کنترل تمامی قطعات چای ساز را برعهده دارد ، چنانچه برد معیوب باشد نمیتواند ولتاژ را برای راه اندازی المنت و ترموستات ارسال کند . 

برای رفع مشکلات بالا و تعمیر کتری برقی مجیک حتما با تعمیرگاه های مجاز نمایندگی چای ساز مجیک تماس بگیرید . 

 

 

عیب یابی گرم نشدن قوری و تعمیر چای ساز مجیک

عیب یابی گرم نشدن قوری چای ساز مجیک تقریبا همانند مشکل گرم نشدن آب در کتری میباشد ، با این تفاوت که در قسمت کفی قوری ترموستات وجود ندارد و از یک سنسور حرارتی برای تنظیم دما استفاده میشود . 

  • ممکن است المنت قطع یا دچار اتصالی شده باشد ، برای رفع آن همانند کتری باید المنت تعویض شود . 
  • ممکن است برد الکترونیکی معیوب باشد و نتواند ولتاژ مورد نیاز برای راه اندازی المنت را تامین کند . 
  • ممکن است سنسور معیوب باشد و اطلاعات درستی از دمای کفی قوری را نتواند به برد الکترونیکی منتقل کند . 

برای رفع این مشکل و تعمیر چای ساز مجیک با یکی از شعب ما تماس بگیرید . 

علت قطع نشدن چای ساز مجیک بعد از جوشیدن آب

این مشکل به صورت مستقیم مربوط به ترموستات میباشد ، در این حالت یا ترموستات نمیتواند دمای آب را تشخیص دهد با بیمتال ها خاصیت خود را از دست داده اند . 

در برخی موارد رسوب آب و جرم چای ساز نیز باعث بروز این مشکل میگردد ، در اینصورت با سرویس جرم گیری چای ساز و باز کردن محفظه بخار مشکل دستگاه برطرف میشود . 

در صورتی که مشکل از قسمت ترموستات باشد در 90% مواقع نیاز به تعویض ترموستات و جایگزینی ترموستات جدید میباشد مگر آنکه در قسمت پلاتین ها جرم و رسوب آب مشاهده شود . 

برای تعویض ترموستات و تعمیر چای ساز مجیک حتما با نمایندگی چای ساز مجیک در تهران تماس بگیرید . 

عیب یابی قطع شدن سریع کتری قبل از جوشیدن آب

یکی دیگر از نشانه های خرابی ترموستات قطع شدن زود هنگام کتری میباشد ، در این حالت بیمتال مقاومت خود را از دست داده و در مقابل گرما نمیتواند دوام بیاورد و قبل به جوش آمدن قطع میگررد . 

در صورت بروز این مشکل برای تعمیر چای ساز مجیک باید ترموستات معیوب تعویض شود . 

کار نکردن دکمه یا تاچ و رفع در نمایندگی تعمیرات چای ساز مجیک

یکی دیگر از مشکلات متداول و رایج در چای ساز ها کار نکردن دکمه یا تاچ لمسی میباشد ، به علت نشتی آب یا وارد شدن ضربه به صفحه امکان خرابی در این قسمت وجود دارد .

در 50% مواقع با تعمیر برد چای ساز مجیک مشکل برطرف میشود و در 50% مواقع نیاز به تعویض تاچ میباشد . 

برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات چای ساز و کتری برقی مجیک تماس بگیرید . 

3 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر من شهرستان هستم چای ساز من مدلkor2050sp بعلت سوراخ شدن محل تاچ ونشت آب نیاز به برد اصلی وبردزیر تاچ وخود تاچ داره وچون راهم دوره خودم مهندس الکترونیک هستم وتعویض میکنم ، لطفا اگه موجود دارید بفرمائید چه باید بکنم

    1. با سلام کاربر گرامی بله موجود است، برای اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های تماس، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *