سرویس برتر

بررسی ارور E1 یخچال دوو

ارور E1 یخچال دوو

ارور E1 یخچال دوو چیست ؟

چرا علامت E1 برروی صفحه نمایش یخچال ظاهر شده ؟

نحوه رفع ارور E1 یخچال دوو چگونه است ؟

ارور یا خطا E1 یکی از رایج ترین کد خطا های یخچال فریزر دوو میباشد که نشان دهنده وجود مشکل در سیستم یخساز یخچال و ساید بای ساید دوو میباشد ، ما در این مقاله تمامی قطعات و قسمت های مربوط به این کد خطا و نحوه رفع آن را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم ، با سرویس برتر همراه باشید و چنانچه سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید .

معنی ارور E1 یخچال دوو چیست ؟

ارور یا کد خطا زمانی برروی صفحه نمایش یخچال یا ساید بای ساید نمایان میشود که سیستم عیب یابی خودکار یخچال دوو فعال شده است ، این سیستم به محض بروز مشکل در قطعات کار کرد دستگاه را متوقف و به ما هشدار میدهد ، این هشدار به شکل یک ارور برروی صفحه نمایش ایجاد میشود .

کد خطا E1 یخچال و ساید بای ساید دوو به معنی وجود مشکل در قسمت یخساز یخچال و ساید بای ساید دوو میباشد .

شما میتوانید برای عیب یابی یخچال و تعمیرات یخچال دوو با یکی از شعب ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

خرابی سنسور یخساز علت ارور E1 یخچال دوو

در بیش از 90% مواقع خرابی و اطلاعات نادرست سنسور یخساز باعث بروز خطا E1 در یخچال و ساید بای ساید دوو میشود .

سنسور وظیفه اندازه گیری دمای آب داخل قالب یخ یخساز فریزر و ساید بای ساید دوو را برعهده دارد ، چنانچه این سنسور نتواند دما را بدرستی اندازه بگیرید یا دچار اتصال کوتاه یا قطعی شده باشد بلافاصله ارور E1 برروی صفحه نمایش یخچال پدیدار میشود .

برای تست سنسور یخساز باید مقاومت آن در دما های مختلف توسط اهم متر اندازه گیری شود ، مقدار مقاومت سنسور یخساز یخچال دوو در دمای اتاق 5 کیو اهم میباشد ، چنانچه در دمای اتاق رنج بالاتر از 5 برروی اهم متر نمایش داده شده برای رفع ارور E1 یخچال دوو باید سنسور یخساز تعویض شود .

خرابی برد الکترونیکی باعث ایجاد ارور E1 در یخچال دوو میشود

یکی دیگر از دلایل بروز ارور E1 در یخچال و ساید بای ساید دوو خرابی برد الکترونیکی میباشد ، در این حالت سنسور یخساز سالم است ولی همچنان خطای E1 برروی صفحه نمایش ظاهر میشود .

در این حالت برد نمیتواند اطلاعات ارسالی از سنسور یخساز یخچال دوو را تجزیه و تحلیل کند ف در این حالت برای رفع این خطا باید برد الکترونیکی تعمیر شود .

برای تعمیر ساید بای ساید دوو میتوانید با یکی از شعب ما در سراسر تهران تماس بگیرید .

نظرات ، انتقادات و پیشنهادات ،سوالات خود را در این قسمت با ما در میان بگذارید ، ارسال نظرات میتواند ما را در بهبود خدمات یاری کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *