سرویس برتر

اسپرسو ساز گاستروبک

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز گاستروبک

خدمات سرویس و تعمیر اسپرسو ساز گاستروبک در تمامی مناطق 22 گانه تهران با گارانتی و پشتیبانی 6 الی 12 ماهه نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز گاستروبک ارائه میگردد ، برای ثبت در خواست سرویس و تعمیرات اسپرسو ساز گاستروبک GASTROBACK کافیست همین الان با شماره 021-67549 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

در این صفحه نکات استفاده و سرویس ، نحوه عیب یابی ، علت بروز مشکلات و خرابی ها و هزینه تعمیرات قهوه ساز گاستروبک بطور کامل از 0 تا 100 مورد نقد و بررسی قرار گرفته است ، با ما همراه باشید و چنانچه سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید .

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

تمامی قطعات استفاده شده در تعمیر اسپرسو ساز گاستروبک از با کیفیت ترین قطعات موجود در ایران و قطعات فابریک اسپرسو و قهوه ساز گاستروبک میباشد .

پیک رایگان

نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نیست ، شما میتوانید با استفاده از خدمات پیک رایگان دستگاه خود را برای ما ارسال کنید .

تعرفه های منطقی

کلیه خدمات و قطعات طبق تعرفه اتحادیه میباشد ، شما پس از تعمیر دستگاه فاکتور کتبی خدمات و قطعات را از ما دریافت میکنید .

فهرست صفحه

تعمیر اسپرسو ساز گاستروبک

تعمیر اسپرسو ساز گاستروبک شامل رفع مشکلات :

  • خارج نشدن اسپرسو از دستگاه
  • ضعیف شدن قدرت خارج شدن اسپرسو
  • سریع خارج شدن عصاره قهوه
  • نشتی بخار و آب از کناره های دستگاه
  • روشن نشدن اسپرسو ساز
  • خارج نشدن بخار از نازل بخار
  • طمع بد و کثیف بودن آب خارج شده از اسپرسو ساز

این مشکلات از اساسی ترین مشکلات و خرابی های اسپرسو ساز است ، در ادامه در رابطه با هر کدام از این مشکلات و نحوه عیب یابی و تعمیر اسپرسو ساز توضیحات مفصل تری ارائه میشود .

بررسی علت خارج نشدن آب از اسپرسو ساز گاستروبک

در بسیاری از مواقع هنگام استفاده از اسپرسو ساز متوجه میشویم که دستگاه روشن است و حتی پمپ هم کار میکند اما عصاره قهوه از اسپرسو ساز خارج نمیشود ، علت بروز این مشکل یکی از دلایل زیر میباشد .

  • ممکن است آب در دستگاه وجود نداشته باشد .
  • ممکن است قهوه بیش از حد ریز آسیاب شده باشد و مانع خروج عصاره شود .
  • ممکن است بیش از اندازه در پرتا فیلتر قهوه ریخته باشد و تراکم این قهوه باعث فشار به دستگاه شود .
  • ممکن است در اثر عدم سرویس دستگاه لوله های بخار آب مسدود شده باشند .
  • ممکن است اتصالات از جای خود خارج شده باشند .

رفع مشکل خارج نشدن آب و تعمیر اسپرسو ساز گاستروبک

برای رفع این مشکل و تعمیرات اسپرسو ساز گاستروبک GASRTROBACK باید طبق مراحل زیر عمل کرد .

  • ابتدا مطمئن شوید آب کافی در مخزن آب موجود است ، چنانچه از اسپرسو ساز های اتومات استفاده میکنید مطمئن شوید شیر ورودی آب باز است .
  • قهوه را از پرتافیلتر و بسکت خارج کنید و قهوه را درشت تر آسیاب کنید و مجددا عصاره گیری را فعال کنید .
  • در زمان تمپ قهوه توجه داشته باشید نباید بیش از اندازه به تمپر فشار وارد کنید و باید تنها با یک فشار فشرده سازی قهوه را انجام دهید .
  • چنانچه از درست بودن مراحل بالا مطمئن هستید احتمالا لوله های بخار شما دچار رسوب گرفتگی شده است و نیاز به جرم گیری و رسوب زدایی اسپرسو ساز گاستروبک دارید .

برای تعمیر و سرویس قهوه ساز گاستروبک کافیست با یکی از شعب ما در تهران تماس بگیرید .

علت خارج شدن سریع و کند عصاره از اسپرسو ساز گاستروبک

این مشکل باز هم به طریقه استفاده از اسپرسو ساز باز میگردد ، بسیاری از مشکلات اسپرسو ساز ها به دلیل عدم اطلاع کافی از نحوه استفاده صحیح از اسپرسو ساز است .

در زمان آسیاب قهوه باید قهوه را به اندازه صحیح خود آسیاب کنید ، آسیاب قهوه بسته به مدل آسیاب دارای درجه های مختلفی از 1 تا 10 میباشد ، اندازه دقیق این آسیاب از طریق روش آزمون خطا بعد از چند بار استفاده از دستگاه مشخص میشود .

چنانچه دانه های قهوه را درشت آسیاب کنیم آب راحت تر و سریع از اسپرسو ساز خارج میشود در نتیجه عصاره ما طمع آب را به خود میگرد و عصاره گیری به درستی انجام نمیشود .

چنانچه دانه های قهوه ریز آسیاب شوند آب به سختی از اسپرسو ساز خارج میشود در نتیجه دانه های قهوه همراه با عصاره خارج میشوند و عصاره گرفته شده طمع تلخ و دانه های قهوه در آن مشخص میشوند .

این مشکل در بیش از 80% مواقع با تغییر سایز آسیاب برطرف میشود و نیازی به تعمیر اسپرسو ساز GASTROBACK ندارد .

نشتی آب و بخار از کناره های قهوه ساز GASTROBACK

یکی از مشکلات مرسوم در اسپرسو ساز های گاستروبک که هر زمانی ممکن است در دستگاه نمایان شود خارج شدن آب و بخار از کناره های دستگاه و پرتا فیلتر ها است که به یکی از دلایل زیر در دستگاه نمایان میشود .

  • ترک خوردن پمپ
  • ترک خوردن مخزن
  • خرابی اتصالات
  • خارج شدن بست های اتصالات
  • استفاده نادرست

هر کدام از این موارد به تنهایی متوانند دلیل نشتی آب از اسپرسو ساز ما باشند ، برای عیب یابی و تعمیر اسپرسو ساز گاستروبک با نمایندگی گاستروبک تماس بگیرید ، شماره تماس 67549-021

 

عیب یابی و نشتی آب و تعمیر اسپرسو ساز گاستروبک

رفع نشتی آب و عیب یابی این مشکل مستلزم باز کردن دستگاه و چک کردن قطعات توسط تعمیرکار متخصص تعمیرات اسپرسو ساز گاستروبک میباشد ، زمانی که با این مشکل روبرو شدید حتما برای تعمیر دستگاه خود از یک متخصص کمک بگیرید .

در صورت ترک خورد پمپ باید پمپ تعویض شوید .

در صورت خرابی مخزن ، مخزن نیز باید تعویض شود .

در صورت خرابی اتصالات و بت های اتصالات باید آن ها تعویض شوند .

تعمیر قطعات بالا امکان پذیر نیست زیرا اسپرسو ساز با فشار آب بالا کار میکند و در صورت تعمیر نشتی در کمتر از 3 الی 6 ماه پس از تعمیر مجددا مشکل نمایان میشود .

 

علت و نحوه رفع روشن نشدن اسپرسو ساز گاستروبک در تعمیرگاه سرویس برتر

یکی دیگر از مشکلات پرتکرار اسپرسو ساز های گاستروبک روشن نشدن دستگاه است ، این مشکل میتواند دلایل مختلفی چون :

خرابی برد الکترونیکی

قطعی دو شاخه و تبدیل برق

قطعی سیم کشی

سوختن صفحه نمایش

را داشته باشد ، هر کدام از این مشکلات ممکن است برای دستگاه ما پیش آید ، در صورت مواجه با این مشکل برای تعمیر دستگاه با نمایندگی اسپرسو ساز گاستروبک GASTROBACK تماس بگیرید .

پاسخ سوالات متداول کاربران از نمایندگی اسپرسو ساز گاستروبک

هزینه تعمیرات و سرویس اسپرسو ساز گاستروبک نیازمند عیب یابی و تعین قطعات معیوب توسط کاراشناسان نمایندگی اسپرسو ساز گاستروبک را دارد ، بعد از اتمام عیب یابی هزینه تعمیرات به مشتری اعلام و در صورت توافق تعمیرات انجام میشود .

سرویس و تعمیرات اسپرسو ساز در منزل قابل انجام نمیباشد زیرا برای سرویس و تعمیر این دستگاه نیاز به تجهیزات کارگاهی دارد ، همچنین برای تست دستگاه در برخی موارد نیاز به تست چند ساعته وجود دارد .

بله تمامی خدمات سرویس و قطعات تعویض که توسط تعمیرگاه سرویس برتر انجام میشود ، بمدت 6 الی 12 ماه شامل گارانتی و پشتیبانی است ، این گارانتی در فاکتور رسمی خدمات گاستروبک درج میشود .

بله شما میتوانید در زمان تحویل دستگاه از اوپراتور های ما درخواست تحویل داغی را داشته باشید ، کلیه داغی قطعات در صورت درخواست شما به شما تحویل داده میشود .

زمان لازم برای سرویس و تعمیر گاستروبک بطور تقریبی 2 الی 3 روز کاری پس از انتقال اسپرسو ساز به تعمیرگاه سرویس برتر زمان میبرد ، این زمان به علت حجم کاری و انجام کارها به نوبت است .

با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات ، سوالات خود ما را در بهبود کیفیت خدمات یاری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *