سرویس برتر

نمایندگی تعمیر جارو شارژی تفال در تهران

تعمیر جارو شارژی تفال بدست تعمیرکاران متخصص و با تجربه سرویس برتر با گارانتی و پشتیبانی 6 الی 12 ماهه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی تفال TEFAL ارائه می کردد، برای ثبت درخواست سرویس و تعمیرات جاروشارژی تفال کافی است با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

ما در این صفحه مشکلات رایج جارو شارژی های تفال بهمراه نحوه عیب یابی و تعمیر جارو شارژی را بطور کامل از 0 تا 100 مورد نقد و بررسی قرار داده ایم، با ما همراه باشید و اگر سوالی دارید در قسمت نظرات (دیدگاه ها) با ما در میان بگذارید.

تعمیر جارو شارژی تفال
فهرست صفحه

نمایندگی تعمیر جارو شارژی تفال

خرابی و مشکلات جارو شارژی های تفال معمولا به یکی از اشکال زیر در دستگاه نمایان می شود، در صورت مواجهه با این موارد برای سرویس و تعمیرات جارو شارژی تفال اقدامات لازم را به عمل بیاورید.

  • جارو شارژی روشن نمیشود
  • باتری جارو شارژی شارژ نمیشود
  • مکش جارو شارژی بسیار کم شده است
  • بدنه جارو شارژی گرم یا داغ میشود
  • جارو شارژی در حین کار صدای زیادی میدهد
  • بوی سوختگی از جارو شارژی احساس میشود

این 6 مورد از اساسی ترین مشکلات و خرابی های جارو شارژی است که در نمایندگی تعمیرات جارو شارژی تفال ثبت شده است، برای رفع این مشکلات و سرویس جارو شارژی تفال با یکی از شعب سرویس برتر در تهران تماس بگیرید .

بررسی مشکل روشن نشدن جارو شارژی تفال

روشن نشدن جارو شارژی تفال معمولا به دلیل اختلال در عملکرد یا توقف عملکرد یکی از قسمت های زیر نمایان می شود:

  • قطعی سیم کشی موتور
  • خرابی موتور
  • خرابی باتری
  • خرابی کلید on/off
  • خرابی شارژر

برای عیب یابی دقیق جارو شارژی تفال باید دستگاه توسط تعمیرکار جارو شارژی تفال باز و مراحل عیب یابی انجام شود، هر کدام از این قطعات می تواند به تنهایی باعث روشن نشدن جارو شارژی تفال شوند.

علائم خرابی باتری جارو شارژی تفال و شارژی نشدن

یکی از اصلی ترین علائم خرابی باتری جارو شارژی تفال شارژ نشدن باتری است، معمولا خرابی باتری به یکی از اشکال زیر در دستگاه پدیدار می شود.

شارژ و آداپتور: ممکن است آداپور شما معیوب باشد و نتواند ولتاژ مناسب برای شارژ کردن باتری را ارسال کند، در این حالت باید پک باتری های جارو شارژی تفال تعویض و باتری های نو جایگزین شوند.

خرابی باتری: باتری های جارو شارژی دارای عمر مفید مختص به خود هستند، عمر مفید باتری ها جارو شارژی مجیک بین 2 الی 4 سال است.

نکته مهم: البته ممکن است در اثر استفاده نکردن از جارو شارژی باتری ها بعد از مدت کمتری فاسد شده و خاصیت شارژ و دشارژ خود را از دست بدهند.

در صورتی که مشکل از باتری باشد باید باتری تعویض شود در غیر این صورت جارو شارژی مجیک تعمیر نمی شود.

دلیل کم شدن مکش و نحوه تعمیر جارو شارژی تفال TEFAL

کم شدن قدرت جمع اوری و باصلاح مکش جاروشارژی به دلیل اختلال در عملکرد یا خرابی یکی از قسمت های زیر بوجود می آید، برای عیب یابی مشکل کم شدن مکش جارو شارژی مجیک طبق مراحل زیر عمل کنید.

  • پر بودن کیسه: محفظه جمع آوری زباله را چک کنید، پیشنهاد میشود زمانی که 80% محفظه پر است اقدام به خالی گرد آن بکنید.
  • گرفتگی فیلتر: ممکن است فیلتر پشت موتور جارو شارژی دچار گرفتگی شده باشد، پیشنهاد میشود هر 3 ماه یکبار اقدام به شستن این فلتر کنید.
  • وارد شدن ضربه: ممکن است در اثر وارد شدن ضربه به موتور از جای خود خارج شده باشد یا حتی ممکن است قسمتی از بدنه دچار شکستگی شده باشد.
  • ضعیف شدن باتری: یکی از نشانه های خرابی باتری جاروشارزی مجیک کم شدن قدرت مکش جارو شارژی است.

برای رفع مشکل و  تعمیر کم شدن مکش جارو شارژی تفال حتما با تعمیرگاه مجاز نمایندگی تعمیرات جارو شارژی تفال تماس بگیرید .

چرا بدنه جارو شارژی تفال داغ می شود؟

هنگامی که در زمان استفاده از جارو شارژی تفال متوجه گرم شدن یا داغ شدن آن می شوید احتمال مسیر چرخش هوا در جارو شارژی مسدود شده است، با چند راهکار ساده میتوان این مشکل را در منزل به راحتی خودتان برطرف کنید.

محفظه جمع آوری گرد و غبار را خالی کنید.

فیلتر های جارو شارژی را از جای خود خارج کنید وآن را بشویید، تا زمانی که کاملا خشک نشدن اقدام به استفاده از جارو شارژی نکنید.

برس جارو شارژی را تمیز کنید احتمالا کثیفی یا تکه ای از زباله برروی آن جا مانده است.

اگر با انجام این 3 کار بازهم جارو شارژی بیش از حد گرم می شود برای تعمیرات جارو شارژی تفال با یکی از شعب سرویس برتر در تهران تماس بگیرید.

علت صدای جارو شارژی تفال

وجود صدای بیش از حد در هنگام کار کار جارو شارژی تفال به دلیل خرابی یا عملکرد ناقص یکی از قسمت های زیر است.

شکستگی پروانه موتور: ممکن است در اثر ورود یک جسم خارجی سختی پروانه در سرعت بالا دچار شکستگی شده باشد، برای رفع و تعمیر جارو شارژیمجیک باید پروانه تعویض شود.

بلبرینگ موتور: ممکن است بعد از گذشت چند سال و خشک شدن بلبرینگ ها صدای زیادی در جارو شارژی ایجاد شود برای رفع این مشکل باید بلبرینگ تعویض شود.

گیر کرد زباله: ممکن است یک تکه زباله در لوله جارو شارژی گیر کرده باشد هیمن موضوع می تواند باعث ایجاد صدای زیادی شود.

برای تعمیر این مشکل میتوانید با یکی از شعب نمایندگی تعمیرات جارو شارژی تفال در تهران تماس بگیرید.

 

بوی شوختگی جارو شارژی TEFAL

جارو شارژی از مواد قابل اشتعالی مانند پلاستیک ساخته شده است، این مواد قابل اشتعال میتواند به دلایل زیر باعث ایجاد بوی سوختگی از جارو شارژی تفال شوند:

  • وارد شدن ولتاژ اضافی در اثر خرابی قطعاتی مانند موتور و باتری
  • پر شدن بیش از اندازه مخزن جمع آوری و وراد شدن فشار زیاد به موتور جارو شارژی
  • اتصال سیم کشی داخلی 
  • اتصال باتری ها

برای رفع این مشکلات و تعمیر جارو شارژی با نمایندگی جارو شارژی تفال در تهران تماس بگیرید.

 

تعمیر جارو شارژی کنوود
تعمیر جارو شارژی کنوود

نمایندگی تعمیر جارو شارژی کنوود نمایندگی تعمیر جارو شارژی کنوود آماده خدمات رسانی برای سرویس و تعمیرات جارو شارژی کنوود با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت همراه با گارانتی کتبی به شما است . جارو شارژی یکی از پر مصرف ترین لوازم برقی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *