سرویس برتر

قابلیت استفاده از دور خشک کن در ماشین لباسشویی یکی از برنامه های کاربردی در ماشین های شستشو میباشد ، ما در این مقاله آموزش نحوه استفاده از حالت خشک کن ماشین لباسشویی و تعیین سرعت چرخش و مقدار خشک کردن لباس ها را به شما آموزش میدهیم .

با سرویس برتر همراه شوید تا نحوه استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ ، دوو ، ال جی ، کنوود ، پاکشوما ، اسنوا و … را یاد بگیرید ، اگر پاسخ شوال خود را نیافتید در بخش نظرات کاربران آنرا مطرح کنید . 

چگونه از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم ؟

چگونه از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم ؟

به دکمه ها و برنامه های ماشین لباسشویی خود یک نگاه کلی بیاندازید .

در بین دکمه ها و برنامه های ماشین لباسشویی به سادگی میتوانید دکمه spine  را مشاهده کنید ، اگر انتخاب برنامه لباسشویی شما توسط یک ولوم انجام میشود ولوم را بچرخانید تا در حالت spine  قرار بگیرد .

حالا میتوانید با تعیین دور خشک کن از 400 تا 1200 دور ، میزان سرعت چرخش موتور لباسشویی را تعیین کنید . 

توجه کنید که اگر مقدار زیادی لباس خیس یا پتو و ملافه را میخوایید با لباسشویی خشک کنید بهتر از از سرعت های پایین spine  استفاده کنید . 

برنامه خشک کن لباسشویی سامسونگ

در ماشین لباسشویی های سامسونگ میتوانید بجای spine  از برنامه Rinse+Spine استفاده کنید . 

در این برنامه ابتدا لباس ها ، پتو و یا هر چیز دیگری ابتدا آبکشی و سپس خشک میشوند . 

این برنامه میتواند نسبت به برنامه spine کاربردی تر باشد و شما را بهتر به هدف خود از استفاده از دور خشک کن ماشین لباسشویی برساند .

توجه داشته باشید خشک کردن لباس های سنگین در لباسشویی سامسونگ میتواند باعث ایجاد صدای زیاد در دور خشک کن ماشین لباسشویی شود . 

پس حتما از ظرفیت ماشین لباسشویی خود بدرستی استفاده کنید . 

استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی

برای استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی بهتر است ابتدا برنامه Drian را اجرا کنید و پس از اتمام کار تخلیه کامل آب ماشین لباسشویی برنامه spine را اجرا کنید . 

مدت زمان برنامه خشک کن لباسشویی ال جی 12 دقیقه میباشد و طی انجام این برنامه لباسشویی در دقایق مختلف آب لباس ها را تخلیه میکند .

جالب است بدانید لباسشویی تنها 2 تا 4 دقیقه بر سرعت تنظیم شده دور خشک خود کار میکند و باقی زمان برای آبکشی و تخلیه آب لباسشویی و بالانس لباس ها استفاده میشود .

اگر لباس ها و پارچه های ناهم جنس را برای خشک کردن درون لباسشویی قرار دهید ممکن است با لرزش ماشین لباسشویی روبرو شوید . 

 

برنامه خشک کن در لباسشویی های قدیمی

در لباسشویی های قدیمی بجای برد الکترونیکی ماشین لباسشویی از تایمر مکانیکی یا الکترومکانیکی استفاده میشد ، در این لباسشویی ها دکمه spine و no spine وجود دارد و برای استفاده از خشک باید سیکل تایمر را در انتهای خود قرار دهید .

و دکمه spine را فشار دهید تا برنامه خشک کن اجرا شود . 

یک پاسخ

  1. باسلام برد خشک کن سانیول سوخته است شما میتوانید هزینه تعمیرش چقدر میشود سپاسگزارم 09162338200

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *