سرویس برتر

نمایندگی تعمیرات چای ساز کرکماز

تعمیر چای ساز کرکماز

تعمیر چای ساز کرکماز در تعمیرگاه تخصصی سرویس برتر با گارانتی و پشتیبانی 6 الی 12 ماهه نمایندگی تعمیرات چای ساز کرکماز در تمامی مناطق شرق ، غرب ، شمال ، جنوب تهران انجام میگردد ف برای ثبت درخواست سرویس و تعمیر چای ساز کرکماز کافیست با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

ما در این صفحه برخی از مشکلات و خرابی های رایج چای ساز کرکماز بهمراه نحوه عیب یابی و تعمیر آنرا مورد نقد و بررسی قرار داده ایم ، با ما همراه باشید و چنانچه سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید . 

فهرست صفحه

تعمیر چای ساز کرکماز KORKMAZ

تعمیر چای ساز کرکماز تا 80% ارزانتر از خریداری یک چای ساز جدید است ، در اکثر مواقع خرابی های چای ساز بصورت سطحی است و با یک سرویس ساده مشکل دستگاه برطرف میشود .

ما در اینجا چند نمونه از خرابی های چای ساز کرکماز و نحوه عیب یابی چای ساز و در نهایت تعمیر چای ساز را بطور کامل تشریح کرده ایم .

خرابی های رایج چای ساز کرکماز

  • آب در چای ساز به جوش نمی آید
  • قسمت قوری چای ساز گرم نمیشود
  • چایساز بعد از جوشیدن آب قطع نمیشود
  • دکمه های چای ساز کار نمیکنند
  • چای ساز روشن نمیشود
  • چای ساز جرم گرفته است

این 6 مشکل از اساسی ترین خرابی های و مشکلات چای ساز های کرکماز است که در نمایندگی تعمیرات چای ساز کرکماز ثبت شده است ، با ما در ادامه مطلب همراه باشید هر کدام از این موارد بطور جداگانه مورد نقد و بررسی قرار میگیرد .

علت گرم نشدن آب و نجشویدن آب در چای ساز کرکماز چیست ؟

نچوشیدن آب در چای ساز کرکماز و گرم نشدن آن میتواند از دلایل مختلفی بوجود آید برای عیب یابی چای ساز کرکماز باید طبق مراحل زیر قسمت های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم .

  • المنت کتری : ممکن است المنت دچار اتصال کوتاه یا قطعی شده باشد ، همانطور که میدانیم المنت از رشته سیم های مقاوم در برابر جریان الکتریکی درست شده اند ، چنانچه در این سیم یک اتصالی یا یه قطعی رخ داده باشد آب در چای ساز بجوش نمی آید .
  • خرابی ترموستات : ترموستات نوعی سنسور حرارتی است که در زمان گرم شدن باعث قطع شدن جریان برق المنت میشود ، ترموستات از دو بی متال غیر همجنس تشکیل شده اند ، چنانچه دما در این بی متال ها افزایش پیدا کند در یک بیمتال تغییر شکل رخ میدهد و جریان الکتریکی قطع میشود .
  • سیم کشی : ممکن است سیم کشی در قسمت اتصال به ترموستات دچار قطعی یا سولفاته شده باشد در این حالت برق به ترموستات و نهایتا المنت نمیرسد .
  • محفظه ترموستات : دمای آب توسط بخار آب و یک محفظه به ترموستات منتقل میشود ، ممکن است در اثر وجود جرم و رسوب در این محفظه بخار به ترموستات نرسد .

برای رفع این مشکل و تعمیر چای ساز کرکماز کافیست تلفن خود را بردارید و همین الان با تعمیرگاه مجاز چای ساز کرکماز تماس بگیرید .

 

چرا قوری چای ساز کرکماز گرم نمیشود ؟

درچای ساز های دوتکه کرکماز در قسمت سینی ( جای قرار گرفتن قوری ) المنت و سنسور هایی برای تنطیم دما برای دم کشیدن چای قرار گرفته است ، گرم نشدن این قسمت میتواند به یکی از دلایل زیر اتفاق بیافتد .

  • المنت سوخته باشد .
  • سنسور کفی دچار اختلال شده باشد .
  • سیم کشی قطع یا معیوب باشد .

برای رفع این موارد و تعمیر چای ساز کرکماز کافیست با یکی از شعب سرویس برتر در تهران تماس بگیرید .

علت اتومات نکردن چای ساز کرکماز و نحوه تعمیر چای ساز کرکماز

در بسیاری از مواقع چای ساز بعد از جوشیدن بطور اتوماتیک قطع نمیشود ، این مشکل میتواند به یکی از دلایل زیر در دستگاه اتفاق بیافتد برای عیب یابی چای ساز کرکماز به ترتیب زیر قسمت ها را چک کنید .

  • محفظه بخار ترموستات : همانطور که در قسمت بالا گفتیم ممکن است محفظه بخار ترموستات دچار جرم گرفتگی یا رسوب آب شده باشد و نتواند بخار را به ترموستات منتقل کند ، اگر دستگاه شما رسوب گرفته اقدامات لازم جهت جرم گیری چای ساز را انجام دهید .
  • خرابی ترموستات : یکی از خرابی های ترموستات عدم قطع شدن بعد از جوشیدن آب میباشد ، چنانچه محفظه بدونه رسوب است و بخار آب به ترموستات میرسد برای تعمیرات چای ساز کرکماز باید ترموستات تعویض شود .

برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات چای ساز دکرکماز KORKEMAZ تماس بگیرید .

کار نکردن دکمه ها یا تاچ لمسی چای ساز کرکماز KORKEMAZ

کار نکردن دکمه و تاچ در اکثر مواقع به علت نشتی آب و ورود آب به سینی چای ساز و در نهایت ورود آن به برد اصلی و دکمه ها میباشد .

دکمه و تاچ قابل تعمیر نمیباشند و در صورت خرابی برای رفع مشکل باید برد اصلی تعویض شود .

بررسی روشن نشدن چای ساز کرکماز

روشن نشدن دستگاه یکی از مشکلات رایج چای ساز های کرکماز است ، علت روشن نشدن چای ساز  کرکماز میتواند یکی از قسمت های زیر باشد .

دو شاخه برق : در بسیاری از مواقع قطع بودن دوشاخه میتواند باعث روشن نشدن چای ساز شود ، از متصل بودن دو شاخه به پریز برق مطمئن شوید .

کابل برق : ممکن کابل  متصل به چای ساز در اثر ورود ضربه یا تا خوردگی دچار قطعی شده باشد .

دکمه on/offe : یه دکمه در قسمت پایین سینی چای ساز برای قطع و وصل کردن برق وجود دارد ، مطمئن شوید این دکمه در حالت on قرار دارد .

خرابی برد : چنانچه از سالم بودن تمامی موارد بالا مطمئن هستید باید به سراغ برد الکترونیکی رفت ، برای تعمیر برد چای کرکماز میتوانید با یکی از شعب ما در سراسر تهران تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *