جستجو کردن
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بررسی ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ SAMSUNG

سرویس برتر > ارور کده > ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ و نحوه رفع آن

علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟ چگونه خطای 8E را برطرف کنیم؟

ارور 8E یکی از خطاهای رایج است که نشان دهنده بروز مشکلی پیچیده و جدی است و توصیه می شود با مشاهده این ارور سریعا اقدام به رفع آن کنید تا قطعات دیگر آسیب نبینند؛ ارور 8e معمولا با گذشت زمان و فرسودگی یا خرابی قطعات و اتصالات اتفاق میافتد.

برای اینکه همه چیز را درباره ارور 8E در لباسشویی سامسونگ بدانید تا انتهای این مقاله با تیم سرویس برتر همراه باشید چنانچه سوالی دارید در انتهای صفحه قسمت دیدگاه با ما در میات بگذارید تا متخصصین ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

محتوای جدول

دلایل ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی های امروزی مشکلات به وجود آمده در دستگاه را به صورت کد خطایی بر روی صفحه نمایش نشان می دهند تا کاربر بتواند مشکل دستگاه را سریعا شناسایی و در صورت امکان آن را رفع کند. ارور e8 لباسشویی سامسونگ با ارور 8e کاملا متفاوت است.

ارور 8E یکی از ارورهای رایج ماشین لباسشویی سامسونگ است که موارد زیر می تواند دلایل بروز این خطا باشد:

  1. خرابی تاخوی موتور
  2. خرابی کلکتور موتور
  3. آسیب دیدن زغال موتور
  4. معیوب شدن برد
  5. خرابی برد اینورتر

خرابی تاخوی موتور علت ارور 8e ماشین لباسشویی سامسونگ

تاکو ، تاخو یا سنسور هال (سنسور موقعیت روتور) قطعه ای است که بر روی استاتور و پشت موتور قرار گرفته است و عملکرد موتور را کنترل می کند.

در صورت خرابی این قطعه، موتور و مخزن ماشین لباسشویی نمی چرخد و این مشکل بصورت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ مشاهده می شود و ممکن است با مشکلات زیر مواجه شوید:

  • چرخش دیگ بدرستی انجام نمی شود در نتیجه مرحله خشک کن با مشکل مواجه خواهد شد.
  • سرعت چرخش دیگ خود به خود تغییر می کند.
  • هنگام شستشو دیگ با سرعت زیادی می چرخد.

خرابی کلکتور موتور دلیل ارور 8E لباسشویی سامسونگ

کلکتور یکی از قطعات مهم موتور ماشین لباسشویی است؛ خرابی کلکتور علت اصلی جرقه زدن موتور است و می تواند باعث نمایش ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ شود.

اگر کلکتور خراب شود جرقه های زیادی تولید می کند که امکان دارد به ماشین لباسشویی آسیب وارد کند بنابراین باید سریعا برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنید تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنید.

تعمیر موتور لباسشویی کاری بسیار تخصصی است به همین خاطر برای رفع ارور 8E لباسشویی سامسونگ و تعمیر موتور ماشین لباسشویی توصیه می شود از تعمیرکاران متخصص کمک بخواهید.

آسیب دیدن زغال موتور یکی از دلایل ارور 8E

زغال ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از اصلی ترین قطعات است که به کلکتور چسبیده است؛ این قطعه به دلیل رسانایی حرارتی و الکتریکی بالا، گرما و حرارت را جذب و به مکان مناسبی هدایت می کند تا از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری کند.

این قطعه امکان دارد با مرور زمان معیوب شود و نیاز به تعویض داشته باشد و دلیل اصلی ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ باشد. برای تعویض زغال ماشین لباسشویی کافی است با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا تعمیرکاران ماهر ما جهت تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اقدام نمایند.

معیوب شدن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی SAMSUNG

برد قطعه ای الکترونیکی است که قطعات مختلف بر روی آن قرار دارند که دارای اتصالاتی هستند که با معیوب شدن هر قسمتی از برد، عملکرد ماشین لباسشویی با مشکل مواجه می شود.

برد از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی است که وظیفه ارسال فرمان به تمامی قطعات را دارد و اگر خراب شود می تواند علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ باشد.

در صورت خرابی قسمتی از برد یا سوختگی، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید. تعمیر و تعویض برد کاری بسیار تخصصی است و نیازمند اطلاعات مهارت کافی دارد به همین خاطر رفع این مشکل را باید به متخصصین بسپارید تا بعد از بررسی، تعمیر یا تعویض برد را انجام دهند.

خرابی برد اینورتر علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ

در ماشین لباسشویی های سامسونگ مدل اینورتر دو برد وجود دارد؛ برد اینورتر و برد معمولی که در همه مدل ها وجود دارد.

برد اینورتر وظیفه کنترل فعالیت های موتور دستگاه و برد معمولی وظیفه مدیریت و کنترل قطعات دیگر را بر عهده دارد.

خرابی برد اینورتر یکی از دلایل اصلی ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ است که برای رفع آن باید این قطعه تعمیر یا تعویض شود.

تعمیر یا تعویض برد اینورتر نیاز به تخصص و آگاهی دارد به همین علت تعمیر آن را باید به متخصصین ماهر بسپارید.

نحوه رفع ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ

برای رفع ارور 8e لباسشویی سامسونگ ابتدا دستگاه را خاموش کنید و از پریز برق جدا کنید. بعد از 30 دقیقه مجددا دستگاه را راه اندازی کنید و چرخه شستشوی جدیدی را شروع کنید اگر همچنان ارور مشاهده شد توصیه می شود از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ استفاده نمائید.

در صورت مشاهده ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ هر چه سریعتر به بررسی و رفع آن بپردازید تا از آسیب دیدن قطعات دیگر جلوگیری کنید.

تیم سرویس برتر آماده ارائه کلیه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران و کرج به صورت 24 ساعته همراه با گارانتی 3 تا 12 ماهه است. 

مقالات و صفحات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت آنلاین

برای ثبت درخواست سرویس، تعمیرات و مشاوره خدمات کافی فرم زیر را پر کنید یا با شماره 67549-021 تماس بگیرید.