سرویس برتر

تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران به دست برترین تکنسین ها و متخصصان سرویس برتر با ارائه گارانتی 6 الی 12 ماهه در کمتر از 1 ساعت ارائه میشود ، برای ثبت درخواست سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی در غرب تهران کافیست با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

تعمیرات انواع برند های ماشین لباسشویی مانند : ال جی ، سامسونگ ، دوو ، اسنوا ، آاگ ، کنوود ، ایندزیت ، زیرووات ، گرنیه و بیش از ده ها برند دیگر در غرب تهران در کمتر از 1 ساعت در محل انجام میگردد .

تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران

خدمات انواع ماشین لباسشویی در غرب تهران

فرآیند و روال شستشوی ماشین های لباسشویی در تمامی برند ها به یک شکل است ، همچنین طراحی و قطعات مورد استفاده در ماشین های شستشو یکسان است .

تنها در برند ها قطعات میتوانند تفاوت های از نظر ساختار با یکدیگر داشته باشند ، اما از لحاظ عملکرد و کارایی قطعات عملکرد یکسانی را دارند .

عیب یابی ماشین لباسشویی و تعمیر آن در تمامی برند ها از یک اصول پیروی میکند ، بنابراین مهم نیست برند دستگاه چیست یک تکنسین ماهر میتواند برند های مختلفی را عیب یابی و تعمیر کند .

برای تعمیر لباسشویی در غرب تهران کافیست همین الان تلفن خود را بردارید و با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا کارشناسان سرویس برتر شما را راهنمایی کنند .

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران

مشکلات و خرابی در ماشین های لباسشویی معمولا از قسمت خاص و حساس لباسشویی ظاهر میشوند ، البته عدم توجه به سرویس بموقع لباسشویی و استفاده نادرست از آن از اصلی ترین دلایل خرابی های ماشین لباسشویی ها است .

معرفی خرابی های متداول در لباسشویی :

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی
  2. عدم ورود آب به لباسشویی
  3. عدم تخلیه آب از لباسشویی
  4. عدم شروع بکار و چرخش دیگ لباسشویی
  5. صدای زیاد و غیر طبیعی در حین کار و دور خشک کن
  6. لرزش و تکان های شدید در حین کار
  7. خاموش شدن ناگهانی در وسط کار 
  8. تمیز نشدن لباس ها بعد از شستشو

این موارد از بیش ترین مشکلات ثبت شده در طی 2 سال اخیر در تعمیرگاه مجاز سرویس برتر است که مشتریان برای تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران با ما در میان گذاشته اند .

 

علت خرابی و بروز مشکلات در ماشین لباسشویی چیست ؟

خرابی و اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی میتواند به دلایل مختلفی بوجود بیایید ، ما در اینجا اصلی ترین دلایل خرابی ماشین لباسشویی را به ترتیب اهمیت به شما معرفی میکنیم .

  1. نوسانات برق : تغییرات ولتاژ برق و تغییرات آمپر از اصلی ترین دلایل آسیب رساندن به قطعات ماشین لباسشویی بخصوص برد الکترونیکی است .
  2. بارگزاری بیش از اندازه لباس : قرار دادن مقادیر زیاد لباس برای شستشوی لباسشویی از اصلی ترین دلایل آسیب رسیدن به کمک ها ، بلبرینگ ها ، کاسه نمد ، شفت و سه نظام ماشین لباسشویی است .
  3. عدم سرویس و جرم گیری : سرویس و جرم گیری میتواند تا 70% از خرابی ماشین لباسشویی جلوگیری کند ، همچنین سرویس و جرم گیری باعث بالا رفتن کیفیت شستشوی لباس ها میشود .
  4. گرفتگی در اتصالات لباسشویی : برخی مواقع وجود اجسام خارجی مانند جوراب ، لباس های زیر ، سنجاق سینه درون لباسشویی باعث خرابی و معیوب شدن ماشین لباسشویی ما میشود .
  5. استفاده نادرست : انتخاب درست برنامه شستشوی با توجه به جنس لباس ها بسیار مهم است و عدم رعایت این نکته میتواند سبب آسیب رسیدن به دستگاه و همچنین یک شستشوی نامناسب برای ما باشد .

در صورت رعایت این نکات و همچنین استفاده از محافظ برق از نیاز به تعمیر لباسشویی مبرا خواهید شد ، جای هیچگونه نگرانی نیست چنانچه لباسشویی شما معیوب است میتوانید برای تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران با ما تماس بگیرید .

تعمیرات ماشین لباسشویی در غرب تهران با گارانتی سرویس برتر

ما بواسطه اطمینان به تخصص تکنسین ها و همچنین استفاده از قطعات درجه 1 کلیه خدمات و سرویس های ماشین لباسشویی را با گارانتی 6 الی 12 ماهه به کاربران ارائه میکنیم .

مدت زمان گارانتی برخی از خدمات رایج ماشین لباسشویی در غرب تهران :

  • تعویض بلبرینگ ، کاسه نمد ، شفت ، سه نظام : 12 ماه گارانتی کتبی
  • تعویض پمپ تخلیه : 12 ماه گارانتی کتبی
  • تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی : 6 ماه گارانتی کتبی
  • تعویض کمک ها : 6 ماه گارانتی کتبی
  • تعمیر و تعویض موتور لباسشویی : 12 ماه گارانتی کتبی
  • رفع نشتی و آبریزی ماشین لباسشویی : 12 ماه گارانتی کتبی
  • تعویض لاستیک دَر لباسشویی : 12 ماه گارانتی کتبی
  • سرویس ماشین لباسشویی : 6 ماه گارانتی

برای ثبت درخواست سرویس و تعمیر لباسشویی در غرب تهران کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید .

تعرفه خدمات و هزینه تعمیرات لباسشویی در غرب تهران

خدمات
هزینه تعمیرات لباسشویی غرب تهران
تعویض پمپ تخلیه
550/000 تا 700/000
تعویض شیر برقی
450/000
تعویض هیدروستات
485/000
تعویض بلبرینگ و کاسه نمد
1/400/000 تا 2/000/000
تعویض 3 نظام
750/000 تا 900/000
تعویض شفت
700/000 تا 900/00
تعویض لاستیک در
900/000 تا 1/500/000
تعمیر تایمر
750/000 تا 1/500/000
تعویض میکروسویچ در
450/000 تا 750/000
هزینه تعویض کمک ها
650/000 تا 800/000
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *