سرویس برتر

علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ و نحوه رفع آن

ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از خطاهایی است که امکان دارد بر روی صفحه نمایش مشاهده شود و نشان دهنده بروز مشکلی پیچیده و جدی است که معمولا با گذشت زمان و فرسودگی یا خرابی قطعات و اتصالات اتفاق میافتد .

از آنجایی که ارور 8E به دلیل مشکلی پیچیده در ماشین لباسشویی مشاهده میشود باید سریعا اقدام به رفع آن کنید تا قطعات دیگر آسیب نبینند .

برای رفع ارور 8E لباسشویی سامسونگ کافی است با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان متخصصین ما به محل اعزام شوند و جهت تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ شما اقدام کنند . با ما همراه باشید تا با علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ و نحوه رفع آن آشنا شوید .

دلایل ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی های امروزی مشکلات به وجود آمده در دستگاه را به صورت کد خطایی بر روی صفحه نمایش نشان میدهند تا کاربر راحت تر با علت خرابی دستگاه آشنا شود و بتواند آن را رفع کند .

زمانیکه ارور 8E لباسشویی سامسونگ بر روی صفحه نمایش مشاهده شد دستگاه را خاموش کنید و از پریز برق جدا کنید . بعد از 30 دقیقه مجددا دستگاه را راه اندازی کنید و چرخه شست و شوی جدیدی را شروع کنید اگر همچنان ارور مشاهده شد برای پیدا کردن علت ارور 8e ماشین لباسشویی سامسونگ موارد زیر را بررسی کنید و هرچه سریعتر اقدام به رفع ارور 4E لباسشویی سامسونگ خود کنید .

5 علت ارور 4E ماشین لباسشویی سامسونگ :

  • خرابی تاخوی موتور
  • خرابی کلکتور موتور
  • آسیب دیدن زغال موتور
  • معیوب شدن برد
  • خرابی برد اینورتر
فهرست صفحه

خرابی تاخوی موتور علت ارور 8e ماشین لباسشویی سامسونگ

تاکو ، تاخو یا سنسور هال ( سنسور موقعیت روتور ) قطعه ای است که بر روی استاتور و پشت موتور قرار گرفته است و عملکرد موتور را کنترل میکند .

در صورت خرابی این قطعه ، موتور و مخزن ماشین لباسشویی نمیچرخد و این مشکل بصورت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ مشاهده میشود و با مشکلات زیر روبه رو میشوید .

  • چرخش دیگ بدرستی انجام نمیشود در نتیجه مرحله خشککن با مشکل مواجه میشود .
  • سرعت چرخش دیگ خود به خود تغییر میکند .
  • هنگام شست و شو دیگ با سرعت زیادی میچرخد .

خرابی کلکتور موتور علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ

کلکتور یکی از قطعات مهم موتور ماشین لباسشویی است . خرابی کلکتور علت اصلی جرقه زدن موتور است و میتواند علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ باشد .

اگر کلکتور خراب شود جرقه های زیادی تولید میکند که امکان دارد به ماشین لباسشویی آسیب وارد کند بنابراین باید سریعا برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنید تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنید .

تعمیر موتور لباسشویی کاری بسیار تخصصی است به همین خاطر برای رفع ارور 8E لباسشویی سامسونگ باید تعمیر موتور را به تعمیرکاران متخصص بسپارید .

آسیب دیدن زغال موتور

زغال به کلکتور چسبیده است . این قطعه به دلیل رسانایی حرارتی و الکتریکی بالا ، گرما و حرارت را جذب و به مکان مناسبی هدایت میکند تا از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری کند .

این قطعه امکان دارد با مرور زمان معیوب شود و نیاز به تعویض داشته باشد که این مشکل میتواند علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ باشد . برای تعویض زغال ماشین لباسشویی کافی است با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ماهر ما جهت رفع ارور 8E لباسشویی سامسونگ اقدام نمایند .

معیوب شدن برد

برد قطعه ای الکترونیکی است که قطعات مختلف بر روی آن قرار دارند که دارای اتصالاتی هستند که با معیوب شدن هر قسمتی از برد ، عملکرد ماشین لباسشویی با مشکل مواجه میشود .

برد از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی است که وظیفه ارسال فرمان به تمامی قطعات را دارد و اگر خراب شود میتواند علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ باشد .

در صورت خرابی قسمتی از برد یا سوختگی ، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید . تعمیر و تعویض برد کاری بسیار تخصصی است و نیازمند اطلاعات مهارت کافی است . به همین خاطر رفع این مشکل را باید به متخصصین بسپارید تا بعد از بررسی ، تعمیر یا تعویض برد را انجام دهند .

خرابی برد اینورتر علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ

در ماشین لباسشویی های سامسونگ مدل اینورتر دو برد وجود دارد . برد اینورتر و برد معمولی که در همه مدل ها وجود دارد .

برد اینورتر وظیفه کنترل فعالیت های موتور دستگاه و برد معمولی وظیفه مدیریت و کنترل قطعات دیگر را بر عهده دارد .

خرابی برد اینورتر میتواند علت ارور 8E ماشین لباسشویی سامسونگ باشد که برای رفع ارور 8E لباسشویی سامسونگ باید این قطعه تعمیر یا تعویض شود .

تعمیر یا تعویض برد اینورتر نیاز به تخصص و آگاهی دارد به همین علت تعمیر آن را باید به متخصصین ماهر بسپارید .

در صورت مشاهده ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ هر چه سریعتر به بررسی و رفع آن بپردازید تا از آسیب دیدن قطعات دیگر جلوگیری کنید .

تیم سرویس برتر آماده ارائه کلیه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران و کرج به صورت 24 ساعته همراه با گارانتی 3 تا 6 ماهه است . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *