سرویس برتر

ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا و نحوه رفع آن

ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا یکی از خطاهایی است که امکان دارد هنگام استفاده از لباسشویی با آن مواجه شوید . برای رفع این مشکل باید ابتدا دلیل کد خطای OE لباسشویی اسنوا را بشناسید سپس اقدام به رفع آن کنید .

ارور OE نشان دهنده مشکلی در خروجی آب لباسشویی است که بنا به دلایل مختلفی این اتفاق میافتد که گاهی اوقات با رعایت کردن نکاتی به آسانی قابل رفع شدن است و گاهی اوقات نشان دهنده خرابی قطعه ای است که باید توسط متخصصین بررسی و تعمیر شود .

تیم سرویس برتر این مقاله را تهیه کرده است تا با دلایل نمایش ارور OE لباسشویی Snowa آشنا شوید و بتوانید با اطلاعات کافی اقدام به رفع این مشکل کنید .

ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا
فهرست صفحه

علت ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا

ارور OE لباسشویی اسنوا به دلیل عدم تخلیه صحیح آب از دستگاه بر روی صفحه نمایش نشان داده میشود که برای رفع این ارور باید موارد زیر بررسی شود و در صورت معیوب بودن اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر شود .

  • مسدود شدن فیلتر 
  • مسدود شدن پمپ تخلیه
  • خرابی پمپ تخلیه
  • معیوب شدن برد لباسشویی
  • خرابی شیر برقی لباسشویی
  • معیوب شدن هیدروستات
  • بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

نحوه رفع ارور OE لباسشویی اسنوا

زمانیکه ارور OE لباسشویی اسنوا بر روی صفحه نمایش مشاهده شده است قبل از تماس با متخصصین برای رفع این مشکل میتوانید اقدامات زیر را انجام دهید .

  • شلنگ تخلیه را چک کنید امکان دارد دچار پیچ خوردگی یا پارگی شده باشد .
  • شلنگ تخلیه را بررسی کنید امکان دارد مسیر تخلیه مسدود شده باشد که مانع را برطرف کنید .
  • فاضلاب چک شود در صورت مسدود شدن مانع را برطرف کنید .
  • ماشین لباسشویی خود را ریست کنید .

اگر با انجام مراحل بالا همچنان ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا مشاهده میشود بهتر است جهت تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا اقدام کنید . برای ثبت درخواست کافیست با شماره 67549-021 تماس بگیرید .

 

استفاده از مواد شوینده نامرغوب یا استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده باعث میشود کف زیادی تولید شود و عملکرد صحیح لباسشویی مختل میشود و امکان دارد حتی به قطعات دیگر آسیب وارد شود .

مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی اسنوا

برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به پمپ تخلیه فیلتری قبل از پمپ تخلیه نصب شده است تا از ورود پرز و زباله و اشیاء به سمت پمپ تخلیه جلوگیری کند .

تجمع زباله ها پشت فیلتر میتواند مسیر آب را مسدود کند و تخلیه به درستی انجام نشود که این مشکل علت نمایش ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا است . برای رفع این مشکل فیلتر را باز کنید و آن را تمیز کنید یا در صورت نیاز آن را تعویض کنید .

مسدود یا معیوب شدن پمپ تخلیه لباسشویی اسنوا

گاهی اوقات امکان دارد اشیاء از فیلتر عبور کرده و به پمپ تخلیه رسیده و مسیر تخلیه را مسدود کنند که این مشکل مانع تخلیه صحیح و نمایش ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا میشود و برای رفع آن باید زباله های جمع شده پشت پمپ تخلیه را جمع کرده و پمپ تخلیه را تمیز کنید تا مشکل رفع شود .

اما گاهی اوقات با تمیز کردن پمپ تخلیه مشکل برطرف نمیشود و خروج اشیاء از پمپ و آسیب رساندن به پمپ تخلیه یا تمام شدن طول عمر مفید پمپ باعث نمایش کد خطا OE لباسشویی اسنوا میشود که در صورت آسیب دیدن پمپ تخلیه باید آن را تعویض کنید .

معیوب شدن برد علت ارور OE لباسشویی اسنوا

برد الکترونیکی یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی است که به عنوان مغز دستگاه عمل میکند و وظیفه مدیریت قطعات دیگر را بر عهده دارد .

اگر برد دچار مشکل شود عملکرد تمامی قطعات مختل میشود و امکان دارد برد فرمان تخلیه آب را ارسال نکند و این مشکل علت نمایش ارور OE لباسشویی اسنوا باشد . برای رفع این مشکل باید برد و اتصالات بین برد با پمپ تخلیه دستگاه بررسی شود . از آنجایی که تعمیر یا تعویض برد کاری بسیار تخصصی است حتما باید توسط متخصصین انجام شود .

خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی اسنوا

شیر برقی وظیفه باز و بسته کردن جریان آب ورودی به داخل لباسشویی را بر عهده دارد . یکی از دلایل عدم تخلیه آب لباسشویی و نمایش ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا ، خرابی شیر برقی است .

برای رفع این مشکل فیلتر را بررسی کنید و در صورت کثیف بودن آن را تمیز کنید و شیر برقی را چک کنید امکان دارد تجمع رسوب بر روی شیر برقی باعث عدم عملکرد صحیح تخلیه شود . برای جلوگیری از این مشکل حتما هر 3 تا 6 ماه یک بار ماشین لباسشویی خود را جرم گیری کنید .

معیوب شدن هیدروستات دلیل اصلی ارور OE لباسشویی اسنوا

یکی از دلایل تخلیه نشدن و نمایش ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا معیوب شدن هیدروستات یا سنسور سطح آب است .

هیدروستات وظیفه کنترل سطح آب ورودی داخل دیگ را بر عهده دارد . خرابی هیدروستات باعث میشود تا سطح آب به درستی تشخیص داده نشود و فرمان تخلیه به برد صادر نشود . برای رفع این مشکل باید قطعه مورد نظر تعویض شود .

برای رفع مشکل و تعمیرات ماشین لباسشویی خود کافیست با ما تماس بگیرید تا تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان به محل اعزام شوند و اقدام به تعمیر دستگاه کنند .

بسته نشدن درب علت ارور OE لباسشویی اسنوا

زمانیکه درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نشود میکروسوئیچ اجازه فعالیت دستگاه را نمیدهد و عملیات تخلیه با مشکل روبه رو میشود و این مشکل میتواند علت ارور OE لباسشویی اسنوا باشد .

اگر میکروسوئیچ خراب شود درب لباسشویی قفل نمیشود و همچنین تخلیه به درستی انجام نمیشود و برای رفع این مشکل باید میکروسوئیچ درب تعویض شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *