سرویس برتر

آموزش نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی

قفل کودک لباسشویی یک عملکرد ایمنی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به کودکان است . فعال شدن قفل کودک عملکرد تمامی دکمه ها به غیر از power را غیر فعال میکند و کودکان دیگر نمیتوانند با فشردن دکمه ها عملکرد ماشین لباسشویی را مختل کنند .

فعال بودن قفل کودک یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران را از استفاده از لباسشویی باز میدارد . اما چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی را باز کنیم ؟

غیر فعال شدن قفل کودک ماشین لباسشویی بسیار آسان است که با توجه به مدل ماشین لباسشویی کمی متفاوت است . تیم سرویس برتر قصد دارد در این مقاله به آموزش نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بپردازد . برای آشنایی با عملکرد قفل کودک با ما همراه باشید .

قفل کودک ماشین لباسشویی

نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی

تمامی ماشین لباسشویی های امروزی مجهز به کلید قفل کودک هستند که به آسانی میتوانید با فشردن دکمه قفل کودک به مدت 5 ثانیه آن را فعال و غیر فعال کنید . زمانیکه قفل کودک لباسشویی فعال است کد خطای CL بر روی صفحه نمایش مشاهده میشود که با غیر فعال کردن قفل کودک این ارور رفع میشود .

اگر با غیر فعال کردن همچنان ارور بر روی صفحه نمایش مشاهده میشود باید جهت بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنید امکان دارد یکی از قطعات لباسشویی دچار آسیب شده باشد و به قطعات دیگر آسیب وارد کند .

البته در برخی از مدل های لباسشویی فعال و غیر فعال کردن قفل کودک کمی متفاوت است که برای آشنایی با نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک میتوانید به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مراجعه کنید .

( Activating and deactivating the child lock of the washing machine )

با ما همراه باشید تا با نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی در برندهای متفاوت آشنا شوید .

فهرست صفحه

قفل کودک لباسشویی سامسونگ

چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم ؟

برای فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ 3 روش وجود دارد که با مراجعه به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ بسته به مدل دستگاهتان یکی از 3 روش زیر را انتخاب کنید .

  1. کلید Temp و Spin/rinse را بطور همزمان به مدت 3 ثانیه فشار دهید .
  2. کلید Spin و Temp را همزمان به مدت 3 ثانیه فشار دهید .
  3. کلید + و – را بطور همزمان برای 3 ثانیه فشار دهید .
    اگر با روش های بالا موفق به غیر فعال کردن قفل کودک نشده اید یا با اروری مواجه شده اید برای رفع مشکل لباسشویی خود میتوانید از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ کمک بخواهید .

قفل کودک لباسشویی ال جی

چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی را باز کنیم ؟

فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی بسیار آسان است کافی است کلید Child lock یا Prewash را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا قفل کودک فعال شود و کد CL بر روی صفحه نمایش نشان داده میشود . اگر مجددا 3 ثانیه کلید را فشار دهید قفل کودک غیر فعال میشود و صدای بوقی میشنوید که همراه با آن نماد CL نیز از صفحه نمایش پاک میشود .

اگر کلید Child Lock یا Prewash را در دستگاهتان پیدا نمیکنید برای فعال و غیر فال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی قدیمی کافی است کلید Temp و Options را بطور همزمان به مدت 3 ثانیه فشار دهید . در برخی از مدل های دیگر باید کلید Rinse و Wash را بطور همزمان برای 3 ثانیه بفشارید .

در صورت خرابی و بروز مشکلی در دستگاه سریعا اقدام به تعمیر لباسشویی ال جی کنید تا از آسیب دیدن قطعات دیگر جلوگیری کنید .

نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی دوو

برای فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی دوو 3 روش وجود دارد که با فعال کردن قفل کودک کلمه CL بر روی صفحه نمایش مشاهده میشود و با غیر فعال کردن CL از روی صفحه نمایش پاک میشود . تصور برخی از کاربران از کد خطای CL این است که لباسشویی دچار مشکل شده است و باید اقدام به تعمیر لباسشویی دوو کنند اما کد CL نشان دهنده فعال بودن قفل کودک است .

با مراجعه به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو متناسب با مدل دستگاه خود میتوانید با استفاده از یکی از 3 روش زیر قفل کودک را فعال و غیر فعال کنید .

  1. کلید Temp و Option را همزمان به مدت 3 ثانیه فشار دهید .
  2. کلید drying و timer را بطور همزمان 3 الی 5 ثانیه بفشارید .
  3. کلید Spin و drying را همزمان به مدت 3 تا 5 ثانیه فشار دهید .

عملکرد قفل کودک لباسشویی پاکشوما

فعال شدن قفل کودک لباسشویی پاکشوما بسیار راحت است کافی است کلید Rinse و Prewash را بطور همزمان برای 3 ثانیه فشار دهید با مشاهده کلکه CL بر روی صفحه نمایش یعنی قفل کودک فعال شده است و اما چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی را باز کنیم ؟

برای غیر فعال کردن نیز کافی است به همان صورت کلید Rinse و Prewash را بطور همزمان برای 3 ثانیه فشار دهید تا کلمه CL از روی صفحه نمایش حذف شود .

اگر ماشین لباسشویی پاکشومای شما دچار مشکلاتی شد برای رفع آن میتوانید از خدمات تعمیرات لباسشویی پاکشوما همراه با گارانتی 3 تا 6 ماهه استفاده کنید .

طریقه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی بوش

برای فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش باید با توجه به مدل آن عمل کنید زیرا در مدلهای مختلف ، فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی کمی متفاوت است که با مطالعه دفترچه راهنمای لباسشویی بوش یکی از روش های زیر را انتخاب کنید .

  1. کلید Option را به مدت 3 ثانیه فشار دهید .
  2. Menu را برای 3 ثانیه نگه دارید .
  3. کلید های RPM و Finished in را همزمان به مدت 3 ثانیه فشار دهید .
  4. کلید + و – را همزمان برای 3 ثانیه فشار دهید .

آموزش فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی آاگ

زمانیکه کد خطای CL بر روی صفحه نمایش مشاهده میشود یعنی قفل کودک لباسشویی فعال است و قادر به استفاده از ماشین لباسشویی نمی باشید که برای رفع این ارور باید قفل کودک را غیر فعال کنید .

چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی را باز کنیم ؟ برای غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی آاگ میتوانید با مراجعه به دفترچه راهنمای لباسشویی آاگ یکی از 3 روش زیر را امتحان کنید .

کلید Temp و Option را بطور همزمان به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید .

کلید drying و delay timer را بطور همزمان به مدت 3 تا 5 ثانیه بفشارید  .

کلید Spin و drying را بطور همزمان به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید .

اگر مشکل برطرف نشد و همچنان کد CL بر روی صفحه نمایش نشان داده میشود باید جهت تعمیر ماشین لباسشویی آاگ اقدام کنید .

فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی ایندزیت

فعال و غیر فعال کردن عملکرد قفل کودک لباسشویی ایندزیت بسیار آسان است . برای فعال و غیر فعال کردن قفل کودک کافی است کلید Child Lock را به مدت 3 ثانیه نگه دارید .

اگر کلید Child Lock را بر روی پنل مشاهده نمیکنید کافی است کلید Rinse و Tamp را بطور همزمان به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا قفل کودک فعال شود و برای غیر فعال کردن مجددا کلید Rinse و Tamp را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید .

در صورتیکه ماشین لباسشویی شما دچار مشکلی شد برای تعمیرات لباسشویی ایندزیت کافی است با شماره 67549-021 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *