جستجو کردن
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

علت ارور EB لباسشویی سامسونگ + نحوه رفع آن

سرویس برتر > ارور کده > ارور EB لباسشویی سامسونگ
ارور EB لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی با مرور زمان و استفاده مداوم دچار مشکلاتی میشود که یکی از آنها ارور EB لباسشویی سامسونگ است.

مشکلات به وجود آمده در ماشین لباسشویی به صورت کدهای خطایی بر روی صفحه نمایش نشان داده میشود که برای رفع آن باید معنی ارورها را بدانید. برای آشنایی با معنی ارورهای لباسشویی سامسونگ به دفترچه راهنمای لباسشویی خود مراجعه کنید.

ارور BE ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از مهم ترین خطاهای این دستگاه است که مربوط به بروز مشکلی در برد و موتور است. در صورت مشاهده ارور EB باید سریعا اقدام به رفع آن شود تا از بروز آسیب های جدی تر جلوگیری شود.

با تیم سرویس برتر همراه باشید تا با علت ارور BE و نحوه رفع این مشکل آشنا شوید تا بتوانید با آگاهی کامل اقدام به رفع آن کنید.

فهرست صفحه

ارور EB لباسشویی سامسونگ چیست ؟

ارور EB ماشین لباسشویی سامسونگ نشان دهنده مشکلی در برد و موتور است که برای رفع آن حتما باید از متخصصین کمک بخواهید. البته گاهی اوقات این مشکل به دلیل خرابی موقت برد اتفاق میافتد و با راه اندازی مجدد رفع می شود بنابراین قبل از اقدام به درخواست تعمیر ماشین لباسشویی بهتر است دستگاه خود را ریست کنید.

برای راه اندازی مجدد به ترتیب زیر عمل کنید:

  • دستگاه را از پریز برق جدا کنید.
  • بعد از چند دقیقه مجددا دستگاه را روشن کنید و یک برنامه شستشوی کوتاه را انتخاب کنید.
  • اگر مشکل رفع نشد حتما از متخصصین کمک بخواهید.

دلایل ارور EB لباسشویی سامسونگ

ارور EB لباسشویی سامسونگ بنا به دلایل متفاوتی اتفاق میافتد که گاهی اوقات با راه اندازی مجدد به آسانی قابل رفع شدن است و گاهی اوقات نشان دهنده مشکلاتی پیچیده است که حتما باید توسط متخصصین بررسی و رفع شود.

دلایل ارور BE لباسشویی سامسونگ

  • خرابی تاخو یا تاکو موتور لباسشویی
  • قطع شدن اتصالات برد با موتور
  • خرابی موتور
  • معیوب شدن برد الکترونیکی

قطعی اتصال بین برد و موتور علت ارور EB لباسشویی سامسونگ

گاهی اوقات امکان دارد اتصالات و سیم کشی های داخلی ماشین لباسشویی دچار قطعی یا فرسودگی شود. قطعی اتصالات بین برد و موتور یا تاکو می تواند عملکرد صحیح موتور را مختل کند و باعث شود ارور BE ماشین لباسشویی سامسونگ بر روی صفحه نمایش مشاهده شود.

برای رفع این مشکل باید تمامی اتصالات داخلی چک شود و در صورت قطعی سیم مورد نظر تعویض شود اگر مشکل از اتصالات نبود باید برد و موتور توسط متخصصین بررسی شود.

خرابی تاخو علت ارور EB ماشین لباسشویی سامسونگ

تاکو یا تاخو لباسشویی سامسونگ در بخش چرخان ماشین لباسشویی قرار دارد. هنگام چرخش دیگ لباسشویی سرعت روتور را بررسی می کند و به برد الکترونیکی انتقال می دهد. اگر تاکو خراب شود چرخش موتور کمتر یا بیشتر از حد مجاز می شود.

خرابی این قطعه می تواند یکی از دلایل نمایش ارور BE ماشین لباسشویی سامسونگ باشد که برای رفع آن باید این قطعه تعویض شود. توجه کنید هر مدل لباسشویی تاکوی مخصوص خود را دارد و حتما باید از قطعه مناسب دستگاه خود استفاده کنید.

برای جلوگیری از آسیب دیدن تاکو موارد زیر را رعایت کنید:

  • از محافظ برق استفاده شود تا از نوسانات برق جلوگیری کنید.
  • بعد از استفاده از ماشین لباسشویی درب را باز بگذارید و بدنه را تمیز کنید.
  • بار را بصورت متعادل داخل دیگ قرار دهید. 
  • از استفاده مداوم و پشت هم از لباسشویی بپرهیزید.

خرابی موتور یکی از دلایل ارور BE لباسشویی سامسونگ

موتور اصلی ترین قطعه در ماشین لباسشویی است و خرابی آن از اصلی ترین دلایل ارور EB لباسشویی سامسونگ است.

زمانیکه علائم خرابی موتور را مشاهده کرده اید سریعا دستگاه خود را خاموش کنید و از پریز برق جدا کنید و اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود کنید.

خرابی موتور ماشین لباسشویی سامسونگ همراه با صدا و لرزش و نچرخیدن دیگ همراه است اگر موتور ماشین لباسشویی معیوب شده باشد باید مورد بررسی قرار بگیرد و اقدام به تعمیر آن شود. گاهی اوقات طول عمر مفید موتور تمام شده است و موتور بطور کامل سوخته است در اینصورت چاره ای به جز تعویض موتور لباسشویی باقی نمی ماند.

خرابی برد علت ارور EB ماشین لباسشویی سامسونگ

برد الکترونیکی یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی است که وظیفه مدیریت تمامی قطعات را بر عهده دارد؛ خرابی برد می تواند دلیل اصلی نمایش ارور EB ماشین لباسشویی سامسونگ باشد.

در صورت خرابی قسمتی از برد یا سوختن برد باید آن را تعمیر یا تعویض کرد. تعمیر یا تعویض برد بسیار تخصصی است و نیازمند اطلاعات و مهارت کافی است به همین خاطر حتما باید توسط متخصصین انجام شود  .

برای تعمیر برد ماشین لباسشویی کافیست با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نحوه رفع ارور BE ماشین لباسشویی سامسونگ

ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ برای راهنمایی و هشدار به کاربران طراحی شده اند تا به راحتی بتوانند دلیل مشکل را تشخیص دهند. ارور BE در لباسشویی سامسونگ به مشکلات برد و موتور اشاره دارد که بهتر است تشخیص و رفع این مشکل را به متخصصین نمایندگی تعمیرات سامسونگ بسپارید.

برای ثبت درخواست هم اکنون با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا تکنسین های ما در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند و مشکل دستگاهتان را رفع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت آنلاین

برای ثبت درخواست سرویس، تعمیرات و مشاوره خدمات کافی فرم زیر را پر کنید یا با شماره 67549-021 تماس بگیرید.