جستجو کردن
جستجو کردن

سرویس برتر

ارور H2 ماشین لباسشویی اسنوا (رفع خطا)

سرویس برتر > اسنوا > ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا و نحوه رفع آن
ارور H2 ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی های امروزی اسنوا مشکلات به وجود آمده در دستگاه را بصورت کد خطایی که شامل یک حرف و یک عدد می‌شود بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد تا کاربر بتواند به آسانی مشکل دستگاه را شناسایی و آن را رفع کند.

گاهی اوقات کد خطاها خیلی مهم نیستند و به آسانی رفع میشوند اما گاهی اوقات نشان دهنده مشکلات جدی هستند که سریعا باید برطرف شوند تا به قطعات دیگر آسیب وارد نکنند. ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا یکی از رایج ترین خطاها است که مربوط به سیستم گرمایش آب است.  

تیم سرویس برتر در این مقاله علت خطای h2 در لباسشویی اسنوا و روش‌های رفع خطا را به‌طور دقیق مورد بررسی قرار داده است. با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره این خطا بدانید؛ چنانچه سوالی دارید در انتهای صفحه قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

محتوای جدول

علامت h2 در لباسشویی اسنوا به چه معناست؟

نمایش خطای h2 در ماشین لباسشویی اسنوا، نشان دهنده مشکلی در سیستم گرم کننده لباسشویی است؛ یعنی آب داخل ماشین لباسشویی به میزان لازم گرم نمی‌شود. توصیه می‌شود با مشاهده ارور h2 سریعا دستگاه را خاموش کرده و اقدام به رفع این خطا کنید.

نمایش ارور h2 بر روی صفحه نمایش همراه با صدایی برای هشدار است تا کاربر را از متوقف شدن چرخه شستشو آگاه کند. برای رفع ارور h2 لباسشویی اسنوا باید از متخصصین کمک بخواهید تا تمامی قطعاتی که مربوط به گرم کردن آب داخل دستگاه است را بررسی و قطعه آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کنند.

علت ارور h2 در لباسشویی اسنوا SNOWA

ارور h2 لباسشویی اسنوا به دلایل متفاوتی نمایش داده میشود از جمله موارد زیر :

  • معیوب شدن المنت یا هیتر
  • خرابی ترموستات
  • معیوب شدن برد الکترونیکی
  • قطعی یا فرسودگی اتصالات بین برد و هیتر
  • تجمع رسوب بر روی قطعات

معیوب شدن المنت یا هیتر

ماشین های لباسشویی برای شستشوی بهتر و پاک کردن لکه ها از روی لباس از آب گرم استفاده می‌کنند؛ وظیفه گرم کردن آب داخل دستگاه بر عهده المنت است که در کف ماشین لباسشویی قرار دارد. المنت با استفاده از نیروی الکتریکی داغ شده و شروع به گرم کردن آب داخل دستگاه می‌کند و پس از رسیدن به دمای مناسب برد فرمان خاموش شدن المنت را ارسال می‌کند.

اگر المنت خراب شود دمای آب به حد مناسب نمی‌رسد و این مشکل می تواند دلیل نمایش علامت h2 در ماشین لباسشویی اسنوا باشد.

رفع خطا:

  • اتصالات داخلی لباسشویی چک شود ممکن است دچار قطعی یا فرسودگی شده باشند که باید آن‌ها را تعویض کنید.
  • المنت بررسی شود؛ اگر دچار خرابی شده باشد؛ قابل تعمیر نیست و باید این قطعه تعویض شود.

خرابی ترموستات - علت ارو h2 لباسشویی اسنوا

در ماشین لباسشویی های مدرن ترموستات برای گرم شدن آب داخل دیگ، پیام روشن شدن المنت را به برد صادر می‌کند و پس از رسیدن به دمای مناسب پیام خاموش شدن المنت را صادر می‌کند. در صورت کاهش گرمای آب مجددا فرمان روشن روشن المنت را به برد ارسال می‌کند تا دمای آب ثابت بماند.

در صورت خرابی ترموستات فرایند گرم کردن و ثابت نگه داشتن دمای آب با مشکل مواجه می‌شود و ارور h2 را بر روی صفحه نمایش مشاهده می‌کنید.

رفع خطا:

برای رفع این مشکل باید ترموستات تعویض شود؛ تعویض ترموستات نیاز به بررسی دقیق و مهارت کافی دارد. جهت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی خود کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین های مجرب ما به محل اعزام شوند و اقدام به رفع ارور h2 لباسشویی اسنوا کنند.

 

معیوب شدن برد دلیل اصلی ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا

برد یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی است که وظیفه کنترل و مدیریت تمامی قطعات را برعهده دارد. خرابی برد می‌تواند عملکرد تمامی قطعات را با مشکل مواجه کند و علت اصلی نمایش ارورها بر روی صفحه نمایش باشد که یکی از آنها خطای h2  لباسشویی اسنوا است.

با خرابی برد ماشین لباسشویی ( Failure of the washing machine board ) امکان دارد پیام سنسور دمای آب به درستی دریافت نشود و آن را بصورت خطایی نشان دهد.

رفع خطا:

برای رفع ارور h2 لباسشویی اسنوا ناشی از خرابی برد، حتما باید کار را به متخصصین بسپارید تا اقدام به تعمیر یا تعویض برد کنند.

معیوب شدن اتصالات بین برد و هیتر

همانطور که در بالا توضیح داده شده است برد وظیفه دریافت و ارسال اطلاعات به قطعات دیگر را دارد که این اطلاعات از طریق اتصالات بین برد با قطعات دیگر انجام می‌شود. اگر اتصال برد با المنت یا سنسور دمای آب قطع شود می‌تواند علت ارور h2 لباسشویی اسنوا باشد.

رفع خطا:

برای رفع ارور h2 لباسشویی اسنوا باید تمامی اتصالات برد بررسی شود و هر کدام که دچار فرسودگی یا قطعی شده است تعویض شود . برای بررسی علت ارور h2 لباسشویی اسنوا و رفع آن کافی است با شماره 67549-021 تماس بگیرید.

تجمع رسوب بر روی قطعات علت خطای h2 در لباسشویی اسنوا

تجمع رسوب بر روی قطعات یکی از دلایل نمایش ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا است که در صورت عدم توجه به این مشکل امکان دارد قطعات دیگر نیز آسیب ببینند و طول عمر دستگاه کوتاه شود.

تجمع رسوب بر روی قطعات می‌تواند عملکرد قطعات دیگر را نیز مختل کند؛ برای جلوگیری از این مشکل حتما هر 3 تا 6 ماه یکبار دستگاه خود را جرم گیری کنید.

نحوه رفع خطای h2 لباسشویی اسنوا در سرویس برتر

خطای H2 در لباسشویی اسنوا به مشکلات سیستم گرمایش اشاره دارد که ممکن است به دلیل خرابی هیتر، سنسور دما یا برد رخ بدهد. تکنسین های سرویس برتر برای رفع ارور H2 در لباسشویی اسنوا به ترتیب زیر عمل می‌کنند:

  • بررسی المنت، سنسور دما، برد و غیره
  • تشخیص دقیق علت ارور h2
  • تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده
  • تست نهایی دستگاه
  • ارائه گارانتی 3 تا 9 ماهه
  • مشاوره و توصیه های نگهداری جهت افزایش عمر مفید لباسشویی اسنوا

برای استفاده از خدمات 24 ساعته تعمیرات اسنوا کافی است با ما تماس بگیرید تماس بگیرید تا متخصصین ما در کوتاهترین زمان به محل اعزام شوند و اقدام به تعمیر دستگاه شما کنند. تمامی خدمات سرویس برتر همراه با گارانتی کتبی 3 تا 6 ماهه انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *