سرویس برتر

نمایندگی تعمیرات مایکروفر هاردستون

مرکز تخصصی تعمیر مایکروویو هاردستون در تمامی مناطق غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با گارانتی و پشتیبانی 6 تا 12 ماهه نمایندگی تعمیرات ماکرفر هادستون در کمتر از یکساعت 100% در محل انجام میشود. برای ثبت درخواست سرویس و تعمیر دستگاه خود کافیست با شماره تماس 67549-021 تماس بگیرید .

مایکروفر و مایکروویو های هاردستون ممکن است بعد از چند سال بین 5 تا 8 سال با مشکلاتی از قبیل گرم نشدن غذا در مایکروفر ، روشن نشدن ، کار نکردن قسمت گریل ، کم شدن قدرت روبرو شوند در صورت مواجهه با این مشکلات اصلا نگران نباشین با هزینه بسیار پایین و مقرون بصرفه میتوانید دستگاه خود را تعمیر و مجدد از آن استفاده کنید ، در این مصالعه مشکلات رایج و نحوه رفع آن به همراه هزینه تعمیرات مایکروفر هاردستون بطور کامل آورده شده است ، با سرویس برتر همراه باشید . 

تعمیر مایکروویو هاردستون

مشکلات و خرابی های رایج مایکروفر و مایکروویو هاردستون

اگر در هنگام استفاده از مایکروویو ، مایکروفر یا سولاردام هاردستون خود با یکی از مشکلات زیر روبرو شدید دستگاه خود را از برق بکشید و برای سرویس و تعمیر مایکروفر هاردستون خود با یکی از شعب سرویس برتر تماس بگیرید . 

  1. مایکروفر غذا را گرم نمیکند .
  2. مایکروفر در حین کار خاموش میشود .
  3. مایکروفر خاموش شده و روشن نمیشود .
  4. صفحه گردان مایکروویو نمیچرخد ( سینی )
  5. به محض روشن کردن مایکروفر فیوز برق ساختمان قطع میشود . 
  6. درب مایکروفر بسته یا باز نمیشود . 
  7. صفحه لمسی یا دکمه های مایکروویو کار نمیکند . 

این 7 مورد از مشکلات رایج و اساسی در مایکروفر ها میباشند که ممکن است برای هر برندی بوجود آید برای اطلاعات بیشتر این مقاله را تا انتها مطالعه کنید یا برای ثبت درخواست سرویس و تعمیرات مایکروویو هاردستون با شماره 67549-021 تماس بگیرید .

علت گرم نشدن غذا و نحوه تعمیر مایکروفر هاردستون در سرویس برتر

گرم نشدن غذا در مایکروفر مستقیما به قطعات زیر مربوط میشود : 

  1. مگنترون یا لامپ اشعه : زمانی که عمر لامپ اشعه تمام میشود یا در اثر اتصال کوتاه یا استفاده نادرست میسوزد ، غذا در مایکروفر گرم نمیشود ، در این حالت باید لامپ اشعه تعویض شود . 
  2. ترانس های ولتاژ یا ولتاژ بالا : به ندرت این قطعه دچار مشکل یا سوختگی میشود ، اگر از مایکروویو خود بوی سوختگی احساس میکنید احتمالا این قطعه دچار نقص شده است ، ترانس ولتاژ 2200 تا 2400 ولت برا استفاده مگنترون را تامین میکند . 
  3. خرابی دیوید : این قطعه مانند تمامی دیود ها برق را از یک سمت عبور میدهد ، در صورت خرابی این قطعه باید دیود تعویض شود ، از علائم ظاهری سوختن دیود میتوان به صدای زیاد در هنگام کار اشاره کرد . 
  4. خرابی خازن : خازن برق مورد نظر برای ترانس های ولتاژ را تامین میکند ، این قطعه ممکن است در اثر نوسان برق یا اتمام عمر دچار نقص در عملکرد شود ، در این حالت باید یک خازن جدید جایگزین قطعه معیوب شود . 
  5. خرابی برد الکترونیکی : در قسمت مدار فرمان برد الکترونیکی یک رله وظیفه تامین برق مورد نیاز برای خازن و های ولتاژ را دارد در صورت خرابی این رله یا قطعی در مدار فرمان مایکروفر شما غذا را گرم نخواهد کرد برای رفع این مشکل باید از خدمات تعمیر برد مایکروفر استفاده کنید . 
این 5 مورد از اساسی ترین مشکلات و عوامل گرم نشدن غذا در مایکروویو میباشد ، برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر هاردستون میتوانید با شماره تماس 67549-021 تماس بگیرید . 

خاموش شدن مایکروفر و نحوه تعمیرات مایکروویو هاردستون

اگر در زمان گرم کردن غذا یا پخت و پز دستگاه شما یکدفعه خاموش میشود دلیل آن بالا رفتن بیش از اندازه دمای دستگاه و قطع شدن برق توسط ترموستات میباشد . 

بالا رفتن دما اگر برای یکبار اتفاق بیافتد مشکلی ندارد اما اگر به صورت پی در پی و مداوم با این مورد روبرو میشود حتما مگنترون ، ترانس های ولتاژ یا ترموستات دستگاه شما دچار مشکل شده است . 

برای رفع این مورد حتما و تعمیر برد ماکروفر با نمایندگی تعمیرات ماکروفر هاردستون در تهران تماس بگیرید . 

دلایل روشن نشدن مایکروفر هاردستون

روشن نشدن مایکروفر و مایکروویو در ابتدا مربوط به برد الکترونیکی میباشد ، برد الکترونیکی معمولا در اثر نوسان برق با مشکل روبرو میشود .

اولین جایی که در صورت روشن نشدن مایکروفر باید چک شود ، فیوز برد میباشد ، برروی برد الکترونیکی یک فیوز 8 آمپر وجود دارد این فیوز در اثر نوسان برق و برای جلوگیری از ورود نوسان برروی برد الکترونیکی میشوزد .

در برخی موارد به علت نوسان شدید برق این فیوز نمیتواند مانع ورود نوسان یا اتصال برروی برد شود ، در این حالت منبع تغذیه آسیب میبیند ، خازن های منبع تغذیه و ترانس مبدل ولتاژ معمولا بیشتر از سایر نقاط آسیب پذیر میباشند .

در صورت خرابی برد الکترونیکی تعمیر مایکروفر هاردستون در محل قابل انجام نمیباشد و برای رفع مشکل برد الکترونیکی از روی دستگاه باز و به تعمیرگاه مجاز ماکروفر هاردستون منتقل میگردد . 

 

نحوه تعمیر نچرخیدن سینی ماکروفر هاردستون بدست تعمیرکاران سرویس برتر

یک موتور گردان متشکل از چندین چرخدنده در کف مایکروفر قرار دارد ، این چرخدنده ها ممکن است بر اثر گذاشتن ظروف سنگین و یا خشک شدن چرخدنده ها بعد از مدتی هرز شوند ، در این حالت سین ی مایکروفر نمیچرخد . 

زمانی که سینی مایکروفر نچرخد غذا بطور کامل گرم نمیشود یا باصطلاح یکطرف غذا گرم و طرف دیگر سرد میماند ، برای رفع این مشکل موتور کف باید تعویض شود .

در مواردی هم خرابی میکروسویچ ، شکستن کوبل ، خرابی رله های برد اصلی نیز میتوانند باعث بروز این مشکل شود برای بررسی بیشتر و عیب یابی مایکروفر با نمایندگی تعمیرات مایکروفر هاردستون تماس بگیرید . 

کار نکردن دکمه های و طریقه تعمیرات مایکروویو هاردستون

یکی از مشکلات رایج و متداول در مایکروفر و مایکروویو ها کار نکردن دکمه ها یا صفحه تاچ لمسی میباشد ، بیشتر دکمه استارت و استوپ با این مشکل روبرو میشوند چون بیشتر از سایر دکمه ها مورد استفاده قرار میگیرند . 

در مدل های دکمه ای از کلید تک سویچ استفاده میشود ، در زمانی که یک دکمه کار نمیکند با تعویض کلید تک سویچ آن دکمه مشکل برطرف میشود .

در مدل های تاچ از صفحه گرانیت استفاده میشود در صورت کار نکردن یک دکمه تا 80% امکان تعمیر وجود دارد ، اما در برخی موارد نیاز به طراحی یک صفحه دکمه ای بجای صفحه گرانیت و تغیر حالت از صفحه لمسی به مکانیکی میباشد .

برای تعمیر دکمه های مایکروویو هاردستون با نمایندگی مایکروفر هاردستون در تهران تماس بگیرید . 

نمایندگی تعمیرات مایکروفر هاردستون در تهران

خدمات نصب و راه اندازی ، تعمیر و سرویس مایکروفر هاردستون توسط برترین تعمیرکاران سرویس برتر در تمامی مناطق 22 گانه تهران در کمتر از یکساعت 100% در محل انجام میگردد ، شما میتوانید برای ثبت درخواست خود با شماره تماس های مناطق محتلف تهران ارتباط برقرار کنید . 

در مناطق مختلف تهران تعمیرکاران و سرویسکاران سرویس برتر آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشند . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *