سرویس برتر

علت بوق زدن یخچال اسنوا چیست ؟

شنیده شدن صدای بوق در یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا به دلیل وجود یک مشکل در سیستم یخچال رخ میدهد ، علت اصلی بوق زدن یخچال اسنوا را میتوان به یکی از دلایل زیر تشریح کرد .

  • باز ماندن درب یخچال برای مدت زمان طولانی
  • وجود خطا در یکی از قسمت های یخچال ( مانند : موتور ، سیستم یخ زدایی ، فن ها ، سنسور و … )
  • معیوب بودن برد الکترونیکی
  • کاهش سرمای کابین یخچال یا فریزر
  • اخطار تعویض فیلتر آب در ساید بای ساید های اسنوا

در ادامه مطلب در رابطه با هرکدام از این موارد توضیحات بیشتری ارائه میشود ، با ما همراه باشید و چنانجه پاسخ سوال خود را نیافتید در قسمت نظرات کاربران سوال خود را مطرح کنید ، کارشناسان سرویس برتر در کمترین زمان پاسخ سوالات شما را خواهند داد .

علت بوق زدن یخچال اسنوا

چرا یخچال اسنوا بوق میزنه ؟

یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا به سیستم عیب یابی خودکار مجهز است ، زمانی که در روال کار کرد سیکل تبرید ( سیستم خنک کننده یخچال ) اختلالی بوجود می آید ، سیستم عیب یابی خوکار مشکل را بصورت یک ارور یا بوق زدن ممتد یخچال اسنوا به کاربر گزارش میکند .

زمانی که صدای بوق در یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا بصورت ممتد یا در زمان های متناسب شنیده میشود سریعا اقدامات لازم را جهت سرویس و تعمیر یخچال اسنوا انجام دهید ، بی توجهی به این مورد میتواند در مدت زمان کمی باعث توقف کار یخچال و از بین رفتن سرمای داخل یخچال و فریزر شما شود .

شما میتوانید برای ثبت درخواست تعمیر یا مشاوره با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

 

باز ماندن درب اولین علت بوق زدن یخچال اسنوا است

زمانی که در یخچال برای مدت زمان طولانی باز میماند با ورود هوای محیط به داخل کابین یخچال و فریزر دما بطور ناگهانی افزایش میابد ، در این حالت برد الکترونیکی با تغییرات دما متوجهه مشکل میشود با بوق زدن متوالی یخچال اسنوا این مورد را به ما گزارش میدهد .

البته در یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا زمان باز ماندن درب نیز توسط برد الکترونیکی محاسبه میشود و در صورت طولانی شدن این مدت این اخطار بصورت بوق های ممتد به کاربر گزارش میشود .

چنانچه درب یخچال شما بسته است و از بسته بودن آن مطمئن هستید و این اخطار همچنان به شما داده میشود احتمال خرابی سوئچ در و یا خرابی برد الکترونیکی نیز وجود دارد ، در اینصورت برای تعمیر یخچال حتما با نمایندگی اسنوا تماس بگیرید .

تشخیص خطا در یخچال و ساید بای ساید اسنوا

زمانی که در عملکرد یکی از قسمت های یخچال فریزر اسنوا اختلالی مشاهده میشود کاربر با بوق زدن ممتد یا متوالی یخچال اسنوا روبرو میشود ، علت بوق زدن یخچال اسنوا در این حالت به دلیل نقص در سیستم سرما سازی یخچال فریزر است .

مثلا زمانی که سیستم دیفراست ( یخ زدایی خودکار ) به درستی برفک و یخ زدگی یخچال را ذوب نمیکند جمع شدن برفک در اواپراتور در ابتدا باعث عدم چرخش گاز و در مدت کمی باعث توقف کار کرد فن میشود ، در این زمان سرما سازی متوقف میشود و برد الکترونیکی این مشکل را با بوق زدن به ما گزارش میکند .

برای رفع این مورد و تعمیر ساید بای ساید اسنوا کافیست با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند .

برد الکترونیکی یخچال اسنوا

یکی از علائم خرابی برد یخچال فریزر و ساید بای ساید بوق زدن و آلارم دادن متوالی است ، زمانی که یکی از قسمت های تغذیه ، فرمان ، ic های برنامه یا رله ها با مشکل روبرو میشوند این مشکل با صدای بوق ممتد در یخچال اسنوا ظاهر میشود .

زمانی که با بوق زدن یخچال و ساید بای ساید اسنوا مواجه میشوید در آخرین مرحله باید به سراغ برد الکترونیکی رفت ، یعنی قسمت های سویچ درب ، قسمت های مکانیکی ، موتور ، گاز و … باید چک شوند و در صورت سالم بودن به سراغ برد الکترونیکی رفت .

تعمیر برد الکترونیکی یخچال باید بدست مهندسان الکترونیک انجام شود ، انجام این خدمات در منزل میسر نیست و در صورت خرابی برد ، برد الکترونیکی یخچال اسنوا باید به تعمیرگاه نمایندگی اسنوا منتقل شود .

تعمیر یخچال فریزر پروفایل | نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل

تعمیر یخچال فریزر پروفایل | نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل

تعمیرات یخچال پروفایل تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید پروفایل در تمامی مناطق غرب شرق مرکز شمال و جنوب تهران بدست متخصصین و کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل با گارانتی 6 تا 12

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو

سرویس برتر نمایندگی تعمیرات یخچال بکو مرکز تخصصی تعمیر یخچال بکو، نصب و راه اندازی، سرویس و تعمیرات با گارانتی 90 تا 180 روزه توسط نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در سراسر تهران انجام می گردد. برای

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود مرکز تخصصی تعمیر یخچال کنوود در تهران، نصب و راه اندازی، سرویس و تعمیرات با گارانتی 90 تا 180 روزه توسط نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود انجام می گردد.برای کسب اطلاعات بیشتر

تعمیر یخچال دوو در تهران

تعمیر یخچال دوو در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران خدمات سرویس و تعمیر یخچال دوو در مناطق غرب، شرق، مرکز، شمال و جنوب تهران بدست برترین متخصصان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال دوو با گارانتی کتبی 90 تا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *