سرویس برتر

سولاردام ال جی

تعمیر سولاردام ال جی با 12 ماه گارانتی نمایندگی تعمیرات سولاردام ال جی

آموزش ، سرویس و تعمیرات سولاردام ال جی در منزل توسط برترین کارشناسان و تعمیرکاران سولاردام ال جی 

تعمیر سولاردام ال جی
فهرست صفحه

محدوده سرویس

تعمیرسولاردام ال جی در تمامی مناطق تهران

ما برای بالا بردن کیفیت و ترسیع در انجام خدمات اقدام به راه اندازی و مراکز تخصصی تعمیرات سولاردام ال جی در مناطق مختلف تهران کرده ایم .

کافیست با شماره تماس 67549-021 تماس بگیرید تا در کمترین زمان نزدیکترین تعمیرگاه سولاردام ال جی اقدام به تعمیر سولاردام ال جی در منزل شما کند . 

معرفی مشکلات و راهنمای عیب یابی سولاردام ال جی

  1. گرم نشدن غذا در سولاردام در حالت wave : در این برنامه لامپ اشعه ( مگنترون ) شروع به تولید امواج برای گرم شدن غذا میکند ، اگر مگنترون ، ترانس های ولتاژ ، خازن ، دیود ، فیوز های ولتاژ یا برد الکترونیکی معیوب باشد این مشکل در سولاردام بوجود می آید ، تعمیر سولاردام ال جی در این حالت 100% در منزل انجام میگردد . 
  2. نچرخیدن سولاردام : در این حالت موتور گردان کف شروع به حرکت نمیکند ، احتمال دارد موتور سوخته باشد یا ولتاژ کافی ( 220 ولت ) توسط برد الکترونیکی تامین نشود ، حتی ممکن است میکروسویچ ها یا زبانه درب شکسته شده باشد این مشکل 100% در منزل رفع میشود . 
  3. جرقه زدن سولاردام : این مشکل میتواند در اثر خرابی فیلتر اشعه ، سوختن نازل اشعه یا در نهایت به علت خرابی مگنترون بوجود آید ، تعمیرات سولاردام در این حالت 100% در محل انجام میشود . 
  4. روشن نشدن لامپ روشنایی سولاردام : دربیش از 90% مواقع این مشکل به علت سوختن لامپ روشنایی بوجود می آید ، این مشکل نیز 100% در منزل رفع و تعمیر میشود . 
  5. کار نکردن المنت ها در حالت GIRIL ، CONVACTIONE : احتمال سوختن المنت ها بسیار کم است اما در مواردی مشاهده شده است ، بیشتر این مشکل مربوط به برد الکترونیکی و رله های برد میباشد ، در برخی موارد هم از بین رفتن اتصالات مشاهده شده است . 
  6. روشن نشدن سولاردام : اگر هیچ کونه علامت یا شماره ای برروی صفحه نمایش مشاهده نمیکنید به احتمال زیاد منبع تغذیه برد الکترونیکی آسیب دیده است ، تعمیرات برد الکترونیکی سولاردام در محل قابل انجام نمیباشد . 
  7. صدای زیاد سولاردام : اگر در حین کار صدای زیادی به گوش شما میرسد ، سریعا با نمایندگی تعمیرات سولاردام ال جی تماس بگیرید ، این مشکل در ابتدا با هزینه کم برطرف میشود و اگر به آن بی اعتنایی شود به زودی باعث آسیب به سایر قطعات میشود . 
موارد بالا از بیشترین مشکلات و خرابی های سولاردام ال جی میباشند ، اگر با موارد دیگر نیز برخورد کردید حتما با نمایندگی مایکروفر ال جی بگیرید . 

مدت گارانتی تعمیر سولاردام ال جی توسط سرویس برتر

تمامی خدمات شامل : تعویض قطعه ، تعمیر برد الکترونیکی ، سرویس و … که توسط تعمیرکاران سرویس برتر انجام میشود از 6 تا 12 ماه گارانتی و پشتیبانی رایگان میگردد . 

تعویض لامپ اشعه : 6 ماه گارانتی 

تعویض و تعمیر ترانس های ولتاژ : 12 ماه گارانتی 

تعویض و تعمیر میکروسویچ های سولاردام : 6 ماه گارانتی 

تعویض موتور کف : 12 ماه گارانتی 

تعمیر و ترممیم سیم کشی : 6 ماه گارانتی 

تعمیر برد الکترونیکی : 6 ماه گارانتی 

تعمیر یا تعویض زبانه درب : 6 ماه گارانتی 

تعویض شیشه درب سولاردام ال جی : بدونه گارانتی 

 

شرایط گارانتی و پیشگیری از بروز مجدد مشکل

از ظروف فلزی ، چینی های دورب طلایی و نقره ای و ظروف یکبار مصرف آلمنیومی استفاده نکنید : بطور کلی قرار دادن هر جسم براق درون مایکروفر و سوبلاردام میتواند باعث بروز مشکل در لامپ اشعه و ایجاد جرقه در مایکروفر شود . 

از محافظ برق استفاده کنید : استفاده از محافظ برق میتواند تا بیش از 90% تغییرات ولتاژ و آسیب های الکترونیکی منبع تغذیه جلوگیری کند ، پس اگر نمی خواهید هزینه های زیادی بابت تعمیر سولاردام ال جی را متحمل شوید حتما از محافظ برق استفاده کنید . 

از سولاردام برای گرم کردن تعداد زیادی غذا استفاده نکنید : معمولا شرکت هایی که برای گرم کردن غذای خود از سولاردام ال جی استفاده میکنند با این مشکل روبرو هستند ، سعی کنید اگر تعداد زیادی غذا را میخواهید با مایکروفر یا سولاردام گرم کنید از دو دستگاه استفاده کنید . 

سولاردام را را هر هفته تمیز کنید : نظافت و تمیز کردن مایکروفر میتواند از خرابی مگنترون جلوگیری کند ، اگر مانده مواد غذایی درون دستگاه باقی بماند بر اثر مجاورت با اشعه سوخته و به نوع کربن یا فلز تبدیل میشود . 

علت کار نکردن دکمه های سولاردام ال جی

احتمالا بیش از 10 سال است که از سولاردام ال جی استفاده میکنید ! معمولا این مورد بعد از گذشت این زمان برای سولاردام ال جی پیش می آید .

ممکن است دکمه start  یا stop سولاردام شما از کار افتاده باشد ، یا یک برنامه محبوب شما مانند GIRIL  از کار افتاده باشد ، در سولاردوم های ال جی از کلید های تک سویچ و 2 سویچ برای انتخاب برنامه ، شروع بکار و توقف استفاده میشود .

از کار افتادن دکمه های مایکروفر یا سولاردام به علت خرابی این کلید ها میباشد و با تعویض کلید معیوب دوباره دستگاه شما مثل روز اول شروع بکار میکند پس نگران نباشید و برای تعمیر سولاردام ال جی خود همین الان با ما تماس بگیرید . 

تعویض فیلتر سولاردام ال جی

فیلتر اشعه سولاردام ال جی یک قطعه بسیار مهم و کاربردی در سولاردوم های LG میباشد ، توصیه میشود این قطعه بین 18 تا 24 ماه یکبار تعویض شود .

خرابی و از بین رفتن فیلتر سولاردام میتواند در هنگام تمیز کردن مایکروفر اتفاق بیافتد یا زمانی که یک قطعه فلزی مانند ظروف آلمنیومی در مایکروفر قرار میدهد اولین نقطه ای که آسیب میبیند فیلتر اشعه سولاردام ال جی میباشد . 

خرابی این قطعه باعث دیده شدن جرقه های آبی یا زرد در مایکروفر میشود . 

تعویض لامپ روشنایی سولاردام ال جی

لامپ روشنایی مایکروفر و سولاردام های ال جی ممکن است کم نور یا کلا بدونه نور شوند .

در حالت کم نور شدن با تمیز کردن محفظه شیشه ای زیر لامپ سولاردام ال جی مشکل شما رفع میشود .

اما زمانی که لامپ روشنایی سولاردام ال جی روشن نمیشود ، به احتما 90% لامپ سوخته یا رشته های آن قطع شده است ، در این حالت برای تعویض لامپ روشنایی با نمایندگی تعمیرات سولاردام ال جی در تهران تماس بگیرید . 

خرید و تعویض کوپلینگ سولاردام ال جی

کوپیلینگ های سولاردام ال جی از جنس سرامیکی میباشند ، این کوپلینگ ها ممکن است گم شوند یا در اثر وارد شدن ضربه یا افتادن بر زمین دچار شکستگی شوند .

دقت کنید برای تعویض کوپلینگ سولاردام ال جی حتما باید از کوپلینگ اصلی آن استفاده شود ، تعویض کوپلینگ بسیار ساده است و با قرار دادن آن در سرجای خود و کمی چرخاندن میتوانید کوپلینگ جدید را جایگزین کنید .

برای خرید کوپلینگ سولاردام ال جی یا استعلام قیمت کافیست با یکی از شعب نمایندگی سولاردام ال جی در تهران تماس بگیرید . 

هزینه تعمیرات سولاردام ال جی

قطعه
قیمت
گارانتی
مگنترون
950/000 تا 1/900/000
6 الی 12 ماه
ترانس های ولتاژ
1/500/000 تا 2/500/000
6 الی 12 ماه
موتور گردان کف
450/000 تا 950/000
6 الی 12 ماه
میکروسویچ درب
150/000 تا 250/000
3 الی 6 ماه
تعمیر برد
450/000 تا 1/5000
بدونه گارانتی
تعمیر تاچ و صفحه کلید
500/000 الی 1/400/000
6 ماه گارانتی
تعویض المنت
هر عدد 350/000
6 ماه گارانتی
فیلتر اشعه
150/000
بدونه گارانتی
خازن
550/000 تا 800/000
6 ماه
دیود
250/000
6 ماه گارانتی
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *