سرویس برتر

سرویس برتر

خرید هیتر المنت یخچال فریزر

قیمت المنت یخچال فریزر

لیست قیمت خرید المنت یخچال فریزر و ساید بای ساید های : سامسونگ ، دوو ، جنرال الکتریک ، اسنوا ، آاگ ، بوش ، کنوود ، بکو ، مابه و سایر یخچال فریزر ها در را به صورت آنلاین از سرویس برتر بگیرید .

در ابتدا با نحوه عملکرد المنت و روش های تست آن اشنا میشویم و سپس قیمت المنت انواع یخچال فریزر ها را به شما میدهم .با سرویس برتر همراه شوید ، اگر سوال ، نظر ، انتقاد یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید .

کاربرد المنت در یخچال فریزر و ساید بای ساید

در یخچال فریزر های نسل جدید از سیستم یخ زدایی خودکار استفاده میشود ، یکی از مهم ترین قطعات دیفراست ( یخ زدایی یخچال ) المنت میباشد که ممکن است معیوب و باعث اختلال در یخ زدایی یخچال فریزر ما شود .

در صورت خرابی باید المنت نو خریداری و جایگزین قطعه معیوب شود ، ما در اینجا علاوه بر قیمت المنت یخچال ، نحوه عیب یابی و تعویض آن را توضیح خواهیم داد .

هیتر در یخچال فریزر و ساید بای ساید وظیفه ذوب کردن برفک و یخ های جمع شده در اواپراتور را دارد .

علت آبریزی یخچال 

نحوه تست هیتر المنت یخچال و ساید بای ساید

المنت از یک رشته سیم نیمه هادی با مقاومت بالا ساخته شده است ، این رشته سیم در اثر مقاومت در برابر عبور شدت جریان ( برق 220 ولت ) گرما تولید میکند .

اگر بخواهیم مثال ساده تری برای درک کارکرد این قطعه بزنیم میتوانیم از بخاری های برقی نام ببریم ، بخاری های برقی یک نمونه از المنت ها میباشند .

برای تست هیتر یخچال توسط دستگاه مولتی متر میتوان از تست اهم استفاده کرد ، تست در این روش با اندازه گیری مقاومت بین 2 رشته سیم میسر میشود ، اگر مقاومت 0 باشد یعنی در مسیر سیم قطعی وجود دارد و نشانه سوختن آن میباشد .

یکی دیگر از روش های تست اندازه گیری آمپر المنت در زمان روشن شدن میباشد ، این آمپر برای یخچال فریزر ها بین 0.8 تا 1.5 آمپر میباشد ، چنانچه آمپر بیشتر از این رنج باشد باید نسبت به خرید المنت یخچال و جایگزینی آن اقدام کرد .

عیب یابی یخچال 

قیمت خرید المنت یخچال فریزر

تمامی قیمت هایی که در این صفحه میبینید به روز میباشد و در صورت تغییرات قیمت المنت یخچال و ساید بای ساید مبالغ بروزرسانی میشود ، پس نیازی به استعلام نمیباشد .

ارسال هیتر بعد از خرید برای مناطق 22 گانه تهران بین 2 الی 8 ساعت ، برای کرج و حومه نهایتا 24 ساعت و برای شهرستان ها حداکثر 5 روز کاری میباشد .

روش های ارسال در تهران توسط پیک شرکت سرویس برتر ، برای کرج از طریق اسنپ و برای شهرستان ها از طریق پست ، تیپاکس و سایر راه های ارتباطی میباشد .

قیمت هیتر المنت یخچال فریزر سامسونگ و ال جی

قیمت المنت یخچال و ساید بای ساید سامسونگ و ال جی ( المنت جداری ) مبلغ : 495/000 هزار تومان

خرید هیتر یخچال و ساید بای ساید ال جی ( المنت شیشه ای ) مبلغ : 450/000 هزار تومان

برای دریافت خدمات میتوانید با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ و نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید .

قیمت خرید هیتر المنت یخچال دوو ، اسنوا

قیمت المنت یخچال و ساید بای ساید دوو ، اسنوا ( المنت جداری ) مبلغ : 465/000 هزار تومان

خرید المنت یخچال و ساید بای ساید اسنوا ، دوو ( المنت شیشه ای ) مبلغ : 380/000 هزار تومان

برای خدمات تعویض و سرویس میتوانید با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا و نمایندگی تعمیر یخچال دوو تماس بگیرید .

آیا هیتر یخچال و ساید بای ساید گارانتی دارد ؟

در پاسخ به این سوال میتوان گفت بله ، کلیه قطعاتی که توسط سرویس برتر به فروش میرسند تا 10 روز مهلت تست دارند ، چنانچه قطعه ای معیوب باشد میتوانید با بازگشت آن هزینه قطعه را دریافت کنید .

قطعات یخچال فریزر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *