سرویس برتر

ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا و نحوه رفع آن

هنگام استفاده از ماشین لباسشویی اسنوا امکان دارد با خطاهایی روبه رو شوید که یکی از آنها ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا است . ماشین لباسشویی های امروزی اسنوا مشکلات به وجود آمده در دستگاه را بصورت کد خطایی شامل یک حرف و یک عدد بر روی صفحه نمایش نشان می دهد تا کاربر به آسانی مشکل ماشین لباسشویی را بشناسد و اقدام به رفع آن کند .

گاهی اوقات کد خطاها خیلی مهم نیستند و به آسانی رفع میشوند اما گاهی اوقات نشان دهنده مشکلات جدی هستند که سریعا باید برطرف شوند تا به قطعات دیگر آسیب وارد نکنند .

تیم سرویس برتر قصد دارد در این مقاله به بررسی علت ارور h2 لباسشویی اسنوا و نحوه رفع آن بپردازد تا کاربران با اطلاعات کافی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا کنند .

 

ارور H2 ماشین لباسشویی اسنوا
فهرست صفحه

علت ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا

نمایش ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا بر روی صفحه نمایش نشان دهنده مشکلی در سیستم گرم کننده است یعنی آب داخل ماشین لباسشویی به میزان لازم گرم نمیشود . با مشاهده ارور h2 سریعا دستگاه را خاموش کرده و اقدام به رفع ارور h2 لباسشویی اسنوا کنید .

نمایش ارور h2 بر روی صفحه نمایش همراه با صدایی برای هشدار است تا کاربر را از متوقف شدن چرخه شست و شو آگاه کند . برای رفع ارور h2 لباسشویی اسنوا باید تمامی قطعاتی که مربوط به گرم کردن آب داخل دستگاه است را بررسی کنید .

ارور h2 لباسشویی اسنوا به دلایل متفاوتی نمایش داده میشود از جمله موارد زیر :

  • معیوب شدن المنت یا هیتر
  • خرابی ترموستات
  • معیوب شدن برد الکترونیکی
  • معیوب شدن اتصالات بین برد و هیتر
  • تجمع رسوبات بر روی قطعات

معیوب شدن المنت یا هیتر

ماشین های لباسشویی برای شست و شوی بهتر و پاک کردن لکه ها از روی لباس از آب گرم استفاده میکنند .

وظیفه گرم کردن آب داخل دستگاه بر عهده المنت است که در کف ماشین لباسشویی قرار دارد . المنت با استفاده از نیروی الکتریکی داغ شده و شروع به گرم کردن آب داخل دستگاه میکند و پس از رسیدن به دمای مناسب برد فرمان خاموش شدن المنت را ارسال میکند .

اگر برد الکترونیکی خراب شود دمای آب به حد مناسب نمیرسد و این مشکل دلیل ارور e2 ماشین لباسشویی اسنوا است .

المنت قابل تعمیر نیست و برای رفع ارور e2 لباسشویی اسنوا باید این قطعه تعویض شود .

خرابی ترموستات - علت ارو h2 لباسشویی اسنوا

ترموستات قطعه ای است که وظیفه کنترل دمای آب ماشین لباسشویی را بر عهده دارد . در ماشین لباسشویی های مدرن ترموستات برای گرم شدن آب داخل دیگ ، پیام روشن شدن المنت را به برد صادر میکند و پس از رسیدن به دمای مناسب پیام خاموش شدن المنت را صادر میکند . در صورت کاهش گرمای آب مجددا فرمان روشن روشن المنت را به برد ارسال میکند تا دمای آب ثابت بماند .

در صورت خرابی ترموستات فرایند گرم کردن و ثابت نگه داشتن دمای آب با مشکل روبه رو میشود و ارور h2 را بر روی صفحه نمایش مشاهده میکنید .

برای تعمیرات ماشین لباسشویی خود کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین های مجرب ما به محل اعزام شوند و اقدام به رفع ارور h2 لباسشویی اسنوا کنند .

 

معیوب شدن برد دلیل اصلی ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا

برد یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی است که وظیفه کنترل و مدیریت تمامی قطعات را برعهده دارد . خرابی برد میتواند عملکرد تمامی قطعات را با مشکل روبه رو کند و علت اصلی نمایش ارورها بر روی صفحه نمایش باشد که یکی از آنها ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا است .

با خرابی برد ماشین لباسشویی ( Failure of the washing machine board ) امکان دارد پیام سنسور دمای آب به درستی دریافت نشود و آن را بصورت خطایی نشان دهد .

برای رفع ارور h2 لباسشویی اسنوا ناشی از خرابی برد ، حتما باید کار را به متخصصین بسپارید تا اقدام به تعمیر یا تعویض برد کنند .

معیوب شدن اتصالات بین برد و هیتر

همانطور که در بالا توضیح داده شده است برد وظیفه دریافت و ارسال اطلاعات به قطعات دیگر را دارد که این اطلاعات از طریق اتصالات بین برد با قطعات دیگر انجام میشود .

اگر اتصال برد با المنت یا سنسور دمای آب قطع شود میتواند علت ارور h2 لباسشویی اسنوا مشاهده میشود . برای رفع ارور h2 لباسشویی اسنوا باید تمامی اتصالات برد بررسی شود و هر کدام که دچار فرسودگی یا قطعی شده است تعویض شود .

برای بررسی علت ارور h2 لباسشویی اسنوا و رفع آن کافی است با شماره 67549-021 تماس بگیرید .

تجمع رسوب بر روی قطعات علت ارور h2 لباسشویی اسنوا

تجمع رسوب بر روی قطعات یکی از دلایل نمایش ارور h2 ماشین لباسشویی اسنوا است که در صورت عدم توجه به این مشکل امکان دارد قطعات دیگر نیز آسیب ببینند و طول عمر دستگاه گوتاه شود .

تجمع رسوب بر روی قطعات میتواند عملکرد قطعات دیگر را نیز مختل کند . برای جلوگیری از این مشکل حتما هر 3 تا 6 ماه یکبار دستگاه خود را جرم گیری کنید .

برای استفاده از خدمات 24 ساعته تعمیرات اسنوا کافی است با ما تماس بگیرید تماس بگیرید تا متخصصین ما در کوتاهترین زمان به محل اعزام شوند و اقدام به تعمیر دستگاه شما کنند . تمامی خدمات سرویس برتر همراه با گارانتی کتبی 3 تا 6 ماهه انجام میشود /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *