سرویس برتر

ارور e1 ماشین لباسشویی ال جی LG

ارور e1 ماشین لباسشویی ال جی

ارور e1 ماشین لباسشویی ال جی به چه معناست؟

چرا بر روی صفحه نمایشگر خطا e1 نمایان شده است؟

نحوه رفع ارور e1 ماشین لباسشویی ال جی چگونه است؟

ما در این صفحه به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد با سرویس برتر همراه باشید و چنانچه سوالی در ذهنتان دارید در قسمت دیدگاه ها از ما بپرسید، کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخ سوال شما را خواهند داد.

فهرست صفحه

معنی ارور e1 ماشین لباسشویی ال جی

بارها و بارها در تماس تلفنی کاربران با سرویس برتر ، کاربران اذعان داشته اند که در زمان استفاده از ماشین لباسشویی متوجه نمایان شدن خطا e1 برروی صفحه نمایش ماشین لباسشویی خود شده اند.

ارور e1 ماشین لباسشویی ال جی زمان  نمایان می شود که آب وارد دستگاه نمیشود؛ تا زمانی که آبی وارد ماشین لباسشویی نشود برنامه های لباسشویی ال جی اجرا نخواهند شد و این خطا برروی صفحه نمایش ظاهر میشود.

پس الان میدانیم علت ارور e1 لباسشویی ال جی عدم ورود آب به ماشین لباسشویی می باشد.

نحوه تست قطعات برای رفع ارور e 1 ماشین لباسشویی LG

زمانیکه این خطا را برروی دستگاه مشاهده می کنید به ترتیب زیر قسمت های مختلف را چک کنید.

  • شیر آب ساختمان: در بسیاری از مواقع بسته شدن سهوی شیر آب ماشین لباسشویی باعث بروز این کد خطا می شود.
  • تا خوردگی شیلنگ آب: ممکن است در اثر تکان و لرزش ماشین لباسشویی شیلنگ آب دچار تاخوردگی شود و مسیر ورود آب مسدود شده باشد.
  • فیلتر آب ماشین لباسشویی: چنانچه از فیلتر آب لباسشویی استفاده می کنید ممکن است در اثر اتمام عمر و کارایی فیلتر آب، مسیر آب مسدود شده باشد.
  • شیر برقی: ممکن است در اثر رسوبات آب، توری شیر برقی مسدود شده باشد و مانع ورود آب به ماشین لباسشویی شود.
  • سیم کشی داخلی: ممکن است در اثر حرکت و برخورد وزنه ها به بدنه لباسشویی سیم کشی قطع شده باشد و سوکت های شیر برقی از جای خود خارج شده باشند.
  • برد الکترونیکی: دستور کار کرد و کنترل تمامی قطعات برعهده برد الکترونیکی می باشد، ممکن است دستور لازم از طرف برد برای باز شدن مسیر آب صادر نشود.

برای عیب یابی ماشین لباسشویی طبق روال بالا و مرحله به مرحله پیش بروید.

نحوه رفع ارور e1 ماشین لباسشویی ال جی

توجه داشته باشید کد ارور لباسشویی ال جی به طور دقیق مشکل دستگاه را به ما نمی گوید بلکه محدوده مشکل را برای کاربر مشخص می کند.

بررسی علت خرابی و تعمیر لباسشویی نیازمند تخصص، تجربه و دانش کافی است؛ چنانچه تخصص و تبحر در تعمیر ماشین لباسشویی ندارید برای رفع ارور e1 ماشین لباسشویی LG حتما با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تماس بگبرید تا از بروز آسیب های جدی با هزینه های بالا جلوگیری شود.

شما می توانید برای رفع مشکل ماشین لباسشویی خود با یکی از شعب سرویس ما تماس بگیرید برای ثبت درخواست همین حالا با شماره 67549-021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *