سرویس برتر

قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ

قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ

خرید اینترنتی قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ مانند : پمپ تخلیه ، لاستیک درب ، برد الکترونیکی ، شیر الکترونیکی ، هیدروسنسور ، المنت ، موتور دایرکت درایو ، درب شیشه ای ، جاپودری ، خازن ( فیلتر برق ورودی ) ، فیلتر آب ، جرم گیر ، بلبرینگ ، کاسه نمد ، شفت ، دیگ کامل و … را میتوانید بصورت مستقیم در سراسر ایران از مرکز تخصصی سرویس برتر خریداری کنید . 

در این صفحه لیست قیمت فروش لوازم یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ + آموزش تست و عیب یابی قطعات را بطور کامل از 0 تا 100 تشریح شده است با ما همراه باشید . 

فهرست صفحه

قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ از مجموعه ای از قطعات مکانیکی ، الکترونیکی و الکترو مکانیکی تشکیل شده است ، معیوب بودن و خرابی هر کدام از این قطعات میتواند باعث اختلال در عملکرد یا از کار افتادگی کامل ماشین لباسشویی شما شود ، ممکن است یک قطعه کوچک و ارزان قیمت هم باعث از کار نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ شما شود .

ما سعی داریم در این مقاله قیمت قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ را بهمراه نحوه تست و عیب یابی آنرا به شما معرفی و قیمت خرید اینترنتی لوازم یدکی را در سال 1402 منتشر کنیم . 

قیمت خرید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ

پمپ تخلیه یکی از قطعاتی است که در هر ماشین لباسشویی امکان خرابی و از کار افتادن آن وجود دارد ، خرابی پمپ تخلیه میتواند با سوختن یا قطع شدن سیم پیچ یا شکستگی پروانه نمایان شود .

این قطعه را به راحتی میتوانید تست کنید ، برق مصرفی و ولتاژ مورد نیاز برای تست و کار کردن پمپ تخلیه 220 ولت میباشد .

شما میتوانید با جدا سازی پمپ تخلیه و اتصال آن به برق شهری از نحوه عملکرد آن مطمئن شوید ، درصورتی که پمپ تخلیه شما نمیچرخد یا به آرامی میچرخد نیاز به تعویض این قطعه برای رفع تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دارید . 

قیمت انواع لاستیک درب ماشین لباسشویی SAMSUNG

لاستیک درب ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از قطعاتی است که بسیار دچار خرابی میشود ، ممکن است این قطعه در اثر برخورد اجسام تیز و برنده دچار پارگی شود یا در اثر استفاده مداول ( طی 5 تا 10 سال ) دچار پوسیدگی شود .

در برخی از موارد هم به علت استفاده نکردن از جرم گیر ماشین لباسشویی در زمان مناسب ممکن است لاستیک قارچ بزند ، در این زمان نیز برای رفع قارچ لازم است لاستیک درب تعویض شود .

شما میتوانید علاوه بر خرید لاستیک درب ماشین لباسشویی سامسونگ تعویض آنرا نیز به تعمیرکاران و متخصصان تعمیر لباسشویی سامسونگ بسپارید ( اجرت تعویض لاستیک 150 هزار تومان میباشد )

قیمت برد الکترونیکی لباسشویی سامسونگ

تنوع در طراحی ماشین لباسشویی سامسونگ بسیار بالا ، این تنوع بسته به امکانات و برنامه لباسشویی سامسونگ متفاوت است . 

یکی از قطعاتی که ممکن است هر زمانی دچار مشکل و خرابی شود برد الکترونیکی لباسشویی است ، تعمیر برد لباسشویی در بیش از 90% مواقع قابل انجام میباشد و تنها در موارد خاصی نیاز به خرید برد نو میباشد . 

برای اطلاع از نحوه خرید برد ماشین لباسشویی سامسونگ کافیست مدل دستگاه یا یک عکس از پنل خود برای ما ارسال کنید . 

خرید شیر الکتریکی یا شیر برقی لباسشویی سامسونگ

شیر برقی وظیفه تامین آب برای شستشوی ماشین لباسشویی را دارد ، همانطور که از اسم آن پیدا یک شیر الکتریکی است که با فرمان برد مسیر آب را باز و بسته میکند .

اگر لباسشویی آبگیری نمیکند یا هنگام استفاده مجدد متوجه جمع شدن آب در لباسشویی میشوید احتمالا این قطعه معیوب میباشد . 

 

 

هیدروسنسور لباسشویی SAMSUNG

هیدروسنسور یا هیدرو استات یک سنسور برای تشخیص میزان آب داخل ماشین لباسشویی میباشد ، این قطعه وظیفه مهمی دارد و برد الکترونیکی را از مقدار آب موجود در لباسشویی را مطلع میکند .

در صورت معیوب بودن این قطعه برد الکترونیکی نمیتواند تشخیص دهد که چقدر آب در لباسشویی وجود دارد پس نمیتواند فرمان درستی را برای کار کرد لباسشویی ارسال کند .

ممکن است خرابی این قطعه باعث توقف ماشین لباسشویی در حین کار شود . 

یک پاسخ

  1. باسلام وتشکرازاطلاعات مفید وموثری که دراختیارکاربران قرارمیدهید وقطعاتی که تامین مینماییدبنظرمن که خوددرضمینه برق والکترونیک فعالبت دارم توضیحات شمابصورت عامیانه ودرک ان تقریباًبرایعموم مردم قابل درک میباشد موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی سرویس برتر