جستجو کردن
جستجو کردن

سرویس برتر

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز مایر

خدمات پس از فروش سرویس و تعمیر اسپرسو ساز مایر در تمامی مناطق غرب ، شرق ، مرکز ، شمال و جنوب تهران با گارانتی 3 الی 6 ماهه نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز و قهوه ساز مایر ، برای ثبت درخواست و مشاوره کافیست با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

هزینه تعمیرات قهوه ساز و اسپرسو ساز مایر ، مشکلات و خرابی های متداول ، نحوه عیب یابی ، معرفی قطعات اسپرسو ساز مایر در این صفحه بطور کامل از 0 تا 100 مورد بررسی قرار گرفته است ، با سرویس برتر همراه باشید و چنانچه سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید .

فهرست صفحه

تعمیر اسپرسو ساز مایر Maier

خرابی و معیوب شدن دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز مایر بعد از گذشت 2 الی 3 سال پس از خرید کاملا طبیعی است ، دستگاه اسپرسو ساز به علت استفاده از آب شهری و وجود املاح و رسوبات در آن در معرض جرم گرفتگی و آسیب است .

توجه به سرویس بموقع اسپرسو ساز مایر و جرم گیری و رسوب زدایی آن علاوه بر افزایش راندمان و کیفیت عصاره باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود .

نکته : چنانچه دستگاه تصفیه آب در منزل دارید از آب تصفیه شده برای ساختن اسپرسو و قهوه استفاده کنید و چنانچه دستگاه تصفیه ندارید از آب جوشیده شده برای استفاده از دستگاه خود استفاده نمایید .

مشکلات و خرابی اسپرسو ساز مایر به آسانی قابل برطرف شدن میباشد ، شما میتوانید با صرف مقداری هزینه دستگاه اسپرسو و قهوه ساز مایر را تعمیر و مجددا از آن استفاده کنید ، هزینه تعمیرات اسپرسو ساز مایر تقریبا بین 1/8 تا 1/10 خرید یک دستگاه نو میباشد .

عیب یابی اسپرسو و قهوه ساز Maier

عیب یابی اولین و مهم ترین مرحله برای تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز مایر Maier است ، در صورتی که عیب یابی به درستی انجام نشود در مراحل تعمیرات اسپرسو ساز با مشکلات بسیاری روبرو میشویم .

برای عیب یابی دستگاه اسپرسو ساز ابتدا باید یک مرحله تهیه قهوه و اسپرسو را اجرا کنیم سپس با توجه به مشاهدات و اختلالات در حین گرفتن عصاره به سراغ محدوده مشکل برویم .

به عنوان مثال زمانی که فشار آب اسپرسو ساز کم شده است ، با مشاهده این مورد به سراغ رسوب زدایی و چک کردن مخزن و پمپ خواهیم رفت و در صورتی که دستگاه ما روشن نمیشود به سراغ کابل برق ، دوشاخه و برد الکترونیکی میرویم .

در ادامه هر کدام از مشکلات و خرابی ها بهمراه نحوه عیب یابی و طریقه تعمیر دستگاه قهوه ساز بطور مفصل تر مورد بررسی قرار میگریند .

مشکلات و خرابی های اسپرسو ساز مایر

ما لیستی از خرابی ها و مشکلات متداول اسپرسو ساز های مایر که بیشتر کاربران با آن ها روبرو بودند را تهیه کرده ایم این مشکلات عبارت اند از :

  • روشن نشدن اسپرسو ساز
  • کم شدن فشار دستگاه اسپرسو ساز
  • نشتی آب و بخار از دستگاه
  • غلیظ یا رقیق بودن عصاره قهوه
  • گرم نشدن آب و نجوشیدن
  • کار نکردن فوم ساز

در صورت مواجهه با این مشکلات برای تعمیر دستگاه حتما با نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز مایر Maier تماس بگیرید .

 

چرا دستگاه اسپرسو و قهوه ساز مایر روشن نمیشود ؟

روشن نشدن دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز مایر میتونه خیلی ساده و خلی پیچیده باشه حالا چطور ؟

در ابتدا برای عیب یابی اسپرسو ساز مایر باید به سراغ دوشاخه برق بریم ، در بیش از 50% مواقع تبدیل 3 به 2 پریز برق و از کار افتادن تبدیل دلیل روشن نشدن اسپرسو ساز مایر است

در مرحله دوم باید کابل برق را چک کنیم ، ممکن است در اثر نوسان برق یا یک اتصال کوتاه مسیر کابل ارتباطی دچار مشکل شده باشد .

در مرحله سوم تقریبا به جاهای سخت این مشکل میرسیم ، ممکنه فیوز برق ورودی سوخته باشه برای دسترسی به این نقطه باید دستگاه باز بشه ، باز کردن دستگاه اسپرسو ساز نیازمند تخصص و تجربه کافی در تعمیر اسپرسو ساز مایر Maier است .

در مرحله آخر امکان خرابی در برد الکترونیکی دستگاه وجود داره ، چنانچه در قسمت های قبلی مشکلی مشاهده نشه برای رفع این مشکل باید برد الکترونیکی توسط مهندسان الکترونیکی نمایندگی تعمیرات قهوه ساز مایر مورد بررسی قرار بگیره

کم شدن فشار دستگاه و نحوه تعمیر اسپرسو ساز مایر

کم شدن فشار آب و خروجی دستگاه اسپرسو ساز باعث افت شدید کیفیت عصاره قهوه خروجی یا کلا عدم خروجی میشود ، این مشکل در بیش از 70% مواقع به دلیل عدم سرویس اسپرسو و قهوه ساز مایر اتفاق می افتد ، زمانی که با این مشکل روبرو میشویم قسمت های زیر را باید مورد بررسی بیشتر قرار بدیم .

  • شکستگی یا ترک خوردن پمپ
  • شکستگی یا نشتی مخزن
  • اطمینان از عدم وجود رسوب و جرم در اتصالات
  • مسدود بودن پرتا فیلتر
  • ریز بودن آسیاب قهوه
  • فشردگی بی از حد دانه های قهوه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این مشکل برروی کلمه علت فشار کم اسپرسو ساز کلیک کنید .

نشتی آب و بخار ، تعمیرات اسپرسو ساز مایر Mair

یکی دیگر از خرابی های متداول در اسپرسو ساز و قهوه ساز های مایر نشتی آب و بخار از دستگاه است ، این مشکل میتواند دلایلی همچون :

رسوب و جرم گرفتگی دستگاه

ترک و شکستگی مخزن و پمپ

پارگی و پوسیدگی اتصالات

مسدود بودن مسیر خروجی آب

اصطلاک و خرابی واشر های آب بندی

این موارد از اصلی ترین دلایل خارج شدن آب و بخار از دستگاه اسپرسو ساز است ، برای رفع این مشکل و تعمیر اسپرسو و قهوه ساز مایر با ما تماس بگیرید .

دلیل غلیظ یا رقیق بودن عصاره قهوه خروجی دستگاه مایر چیست ؟

تقریبا میشه گفت این مورد خرابی محسوب نمیشه و مربوط به طریقه استفاده از اسپرسو و قهوه ساز هاست ، حالا چطور ؟

اگر قهوه آسیاب شده با درجه بسیار پایین و ریز آسیاب بشه آب جوش برای خروج سخت تر خارج میشه و در نتیجه عصاره قهوه غلیط تر و گاها همراه با دانه های قهوه میشه و اگر آسیاب با درجه بالا و درشت آسیاب بشه آب جوش راحت تر از دستگاه خارج میشه و طمع قهوه خروجی همراه با آبجوش میشه .

سایز آسیاب قهوه در دستگاه های مختلف گوناگون است و برای تعیین درجه آسیاب نیاز به تجربه کاربری به روش آزمون خطا را دارد ، با چند آسیاب و عصاره گیری میتونید سایز درست قهوه را بدست بیاورید .

البته ممکن یک مشکل فنی در دستگاه شما وجود داشته باشه ، به عنوان مثال زمانی که آب با فشار بسیار بالا تر از حد معمول خودش خروج پیدا کن امکان رقیق شدن قهوه و بالعکس آن وجود دارد .

گرم نشدن و نجوشیدن آب و نحوه تعمیر قهوه ساز مایر

این مشکل میتواند از اختلال در عملکرد قسمت های زیر در دستگاه بوجود آید .

خرابی المنت

خرابی مخزن

خرابی برد الکترونیکی

خرابی ترموستات

برای عیب یابی و تعمیر اسپرسو ساز مایر حتما با نمایندگی اسپرسو ساز مایر در تهران تماس بگیرید.

کار نکردن فوم ساز و طریقه تعمیر اسپرسو ساز مایر

فوم ساز داری یک مخزن بخار برای ساخت فوم میباشد ، ممکن است به یکی از دلایل زیر فوم ساز اسپرسو ساز مایر کار نکند .

خرابی مخزن

خرابی سنسور

جرم بیش از اندازه مخزن

گرفتگی اتصالات لوله فوم ساز

در بیش تر مواقع با سرویس اسپرسو ساز مایر مشکل فوم ساز برطرف میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *