سرویس برتر

معانی ارور یخچال هیمالیا + نحوه رفع

ظاهر شدن خطا یا کد ارور یخچال هیمالیا نشان دهنده وجود یک مشکل فنی یا اختلال در عملکرد قسمت خاصی از یخچال فریزر است ، زمانی که خطا یا ارور برروی صفحه نمایش یخچال فریزر هیمالیا ظاهر میشود کار کرد دستگاه و روند سرما ساز متوقف میشود ، اینکار به علت جلوگیری از آسیب به نقاط مختلف یخچال است .

در صورت مشاهده ارور برروی یخچال فریزر هیمالیا میتوانید با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا اقدامات لازم جهت عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر شما توسط مجموعه سرویس برتر انجام شود .

ما در این صفحه تمامی دلایل بروز کد خطا و ارور در یخچال هیمالیا + نحوه رفع و تعمیر یخچال هیمالیا را بطور کامل از 0 تا 100 مورد نقدو بررسی قرار داده ایم ، با ما همراه باشید و چنانچه سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید .

فهرست صفحه

نحوه رفع ارور یخچال هیمالیا Himalia

در ابتدا باید بدانیم شرکت هیمالیا برای خطا ها و ارور های خود راهنمایی را در نظر گرفته است ، این راهنما به ما کمک میکند تا 90% منطقه ارور یا خطا یخچال هیمالیا را بیابیم .

اما در این راهنما حرفی از طریقه رفع ارور نزده است ، زیرا این دفترچه راهنمای برای استفاده تعمیرکاران و متخصصان تعمیرات یخچال هیمالیا تهیه شده است .

ما در این صفحه علاوه بر معرفی معنی خطا های یخچال هیمالیا نحوه عیب یابی و رفع ارور یخچال هیمالیا را بطور کامل از 0 تا 100 برای شما منتشر کرده ایم .

البته تعمیر و رفع ارور نیازمند تخصص و تجربه را دارد ، ما پیشنهاد میکنیم در صورت مواجهه با خطا یا ارور با نمایندگی هیمالیا تماس بگیرید .

معنی ارور های سری F در یخچال هیمالیا مدل بتا

برای خواندن ارور و معنی آن برروی هرکدام از ارور ها کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به کد خطای یخچال هیمالیا مدل بتا برای شما نمایش داده شود .

این خطا نشان دهنده اختلال در عملکرد سنسور اواپراتور یخچال هیمالیاست ، ممکن است سنسور دچار اتصال کوتاه یا قطعی شده باشد .

این خطا یا ارور زمانی برروی صفحه نمایش یخچال هیمالیا ظاهر میشود که سنسور دیفراست اطلاعات نادرستی را به برد الکترونیکی منتقل میکند ، خرابی این سنسور در اکثر مواقع همراه با یخ زدگی و برفک درون فریزر همراه است . 

این خطا نشان دهنده مشکل در سنسور دمای یخچال فریزر هیمالیا است ، زمانی که این خطا برروی صفحه نمایش ظاهر میشود احتمال تغییرات دمای یخچال و گاها گرم شدن یخچال وجود دارد .

این خطا نشان دهنده مشکل در سنسور دیفراست یخچال فریزر هیمالیا است ، زمانی که این خطا برروی صفحه نمایش ظاهر میشود احتمال آبریزی ، یخ زدگی و برفک در قسمت اواپراتور یخچال وجود دارد .

ارور های سری E یخچال فریزر هیمالیا بتا

برای خواندن ارور و معنی آن برروی هرکدام از ارور ها کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به کد خطای یخچال هیمالیا مدل بتا برای شما نمایش داده شود .

زمانی که سیستم عیب یابی خودکار یخچال هیمالیا در کارکرد فن فریزر موتوجه بروز اختلال میشود این خطا برروی صفحه نمایش ظاهر میشود ، برای عیب یابی باید فن را مورد بررسی قرار دهیم .

زمانی که سیستم عیب یابی خودکار یخچال هیمالیا در کارکرد فن یخچال موتوجه بروز اختلال میشود این خطا برروی صفحه نمایش ظاهر میشود ، برای عیب یابی باید فن را مورد بررسی قرار دهیم .

زمانی که سیستم عیب یابی خودکار یخچال هیمالیا در کارکرد فن کمپرسور یا همان فن کندانسور  موتوجه بروز اختلال میشود این خطا برروی صفحه نمایش ظاهر میشود ، برای عیب یابی باید فن را مورد بررسی قرار دهیم .

این خطا به دلیل اختلال در عملکرد دمپر یخچال فریزر هیمالیا ظاهر میشود ، ممکن است دمپر یخ زده باشد یا از کار افتاده باشد .

ارور های سری H یخچال Himalia

برای خواندن ارور و معنی آن برروی هرکدام از ارور ها کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به کد خطای یخچال هیمالیا ا برای شما نمایش داده شود .

ظاهر شدن این خطا در یخچال فریزر هیمالیا به معنی اختلال در عملکرد المنت دیفراست فریزر است ، ممکن است در اثر اتصالی یا قطعی المنت از کار افتاده باشد .

این خطا به معنی اختلال در عملکرد یا از کار افتادن المنت درین ( المنت سینی تخلیه آب ) قسمت فریزر هیمالیا میباشد ، ممکن است المنت دچار اتصال یا قطعی شده باشد .

ظاهر شدن این خطا در یخچال فریزر هیمالیا به معنی اختلال در عملکرد المنت دیفراست یخچال است ، ممکن است در اثر اتصالی یا قطعی المنت از کار افتاده باشد .

این خطا به معنی اختلال در عملکرد یا از کار افتادن المنت درین ( المنت سینی تخلیه آب ) قسمت یخچال هیمالیا میباشد ، ممکن است المنت دچار اتصال یا قطعی شده باشد .

سایر خطا های یخچال هیمالیا C و L مدل بتا

برای خواندن ارور و معنی آن برروی هرکدام از ارور ها کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به کد خطای یخچال هیمالیا ا برای شما نمایش داده شود .

این خطا به معنای کار کرد نادرست کمپرسور یا همان موتور یخچال فریزر هیمالیا اشاره میکند ، برای عیب یابی دقیق و تست موتور یخچال با نمایندگی هیمالیا تماس بگیرید .

این خطا به معنی گرم شدن یا سرد شدن بیش از اندازه دمای یخچال هیمالیاست ، ممکن است مشکل فنی یا از تنظیمات نادرست دما بوجود آمده باشد .

این خطا به معنی مشکل در سیستم روشنایی یخچال فریزر هیمالیاست ، ممکن است لامپ روشنایی سوخته با سرپیچ دچار اتصال کوتاه شده باشد .

خطا یا ارور یخچال فریزر کمبی 530 هیمالیا

برای خواندن ارور و معنی آن برروی هرکدام از ارور ها کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به کد خطای یخچال هیمالیا ا برای شما نمایش داده شود .

این خطا نشان دهنده قطع و وصل شدن موتور یخچال فریزر هیمالیا میباشد ، ممکن برد الکترونیکی ، سنسور یا کمپرسور یخچال معیوب باشد .

این خطا به معنای معیوب بودن یا اختلال در عملکرد سنسور اواپراتور یخچال کمبی هیمالیاست .

این خطا نشان دهنده مشکل در سنسور دمای یخچال فریزر هیمالیا است ، باید سنسور مورد بررسی قرار بگیرد .

این خطا مربوط به فن یخچال هیمالیاست ، ممکن است کانکتور قطع یا فن معیوب باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اموزشی و مرتبط با این صفحه