سرویس برتر

بهترین روش تمیز کردن ماشین لباسشویی

تمیز کردن ماشین لباسشویی

چگونه ماشین لباسشویی را تمیز کنیم ؟ این سوال یکی از سوالات رایج متداول کاربران بویژه خانم های خانه دار از سرویس برتر میباشد ، ما در این مقاله بهترین روش شستن و تمیز کردن ماشین لباسشویی را تنها در 2 مرحله بسیار ساده و مقرون بصرفه برای شما آماده کرده ایم .

نحوه تمیز کردن و شستن ماشین لباسشویی با استفاده از مایع سفید کننده و سرکه در این مقاله بیان شده است ، توجه داشته باشید مخلوط شدن سرکه و مایع سفید کننده میتواند واکنش شیمایی به همراه داشته باشد پی حتما قبل از استفاده از آنها دستور عمل های سرویس برتر را با دقت مطالعه و گام به گام آن ها را انجام دهید . 

فهرست مقاله

شستن و تمیز کردن ماشین لباسشویی

ماشین های شستشو به علت استفاده از پودر و مایع ماشین لباسشویی و ایجاد رسوب توسط آنها ممکن است پس از مدتی بوی ناخوشایندی ایجاد کنند . 

البته در بسیاری از مواقع کاربران ماشین لباسشویی متوجه پایین آمدن کیفیت شسشتوی ماشین لباسشویی خود میشوند این مرحله اول برای نیاز به شستشوی ماشین لباسشویی میباشد در صورت بی اهمیتی به این موضوع در ادامه با بوی نم لباس های و در اخر بوی بد و تعفن ماشین لباسشویی روبرو خواهید شد .  

هر چه زودتر اقدام به تمیز کردن لباسشویی خود بکنید شستشوی آن ساده تر و آسان تر میباشد پس همین الان با توجه به دستور عمل های این مقاله نظافت و شستشوی لباسشویی را آغاز کنید . 

شاید برای شما سوال باشد که ماشین لباسشویی خودش برای شستشو استفاده میشود حالا چگونه ماشین لباسشویی را تمیز کنیم ؟ ما پاسخ شوال شما را میدهیم .

مرحله اول برای شستن و تمیز کردن ماشین لباسشویی ( افزودن مایع سفید کننده )

در قسمت بالا توضیح دادیم که استفاده از سرکه و مایع سفید کننده با هم میتواند باعث بروز واکنش شیمایی شود اما ما هیچ گاه این دو مایع را با هم استفاده نخواهیم کرد و بصورت جداگانه و در دو مرحل این شستن ماشین لباسشویی را انجام خواهیم داد . 

  1. ابتدا ماشین لباسشویی خود را روشن کنید 
  2. دمای آب را برروی 60 در جه تنظیم کنید 
  3. یک لیوان مایع سفید کننده در قسمت مایع جاپودری لباسشویی بریزید 
  4. لباسشویی را روشن کنید و برای 10 دقیقه بگذارید کار کند . 
  5. لباسشویی را خاموش کنید و 30 دقیقه صبر کنید . 
  6. حالا برنامه Drain را اجرا کنید .

بعد انجام این مراحل تمامی مایع سفید کننده از ماشین لباسشویی شما خارج شده است حالا میتوانید به سراغ مرحله دوم تمیز کردن ماشین لباسشویی بروید .  

مرحله دوم برای تمیز کردن و شستن ماشین لباسشویی ( اضافه کردن سرکه )

تا اینجای کار 50% راه را طی کردید این مرحله نیز کاملا همانند مرحله قبلی میباشد و تفاوت آن در اضافه کردن مایع میباشد ما برای اطمینان دوباره مراحل را برای شما بازگو میکنیم . 

  1. ابتدا ماشین لباسشویی خود را روشن کنید .
  2. دمای آب را برروی 60 در جه تنظیم کنید .
  3. یک لیوان سرکه در قسمت مایع جاپودری لباسشویی بریزید .
  4. لباسشویی را روشن کنید و برای 10 دقیقه بگذارید کار کند . 
  5. لباسشویی را خاموش کنید و 30 دقیقه صبر کنید . 
  6. حالا برنامه Drain را اجرا کنید .
مراحل تمیز کردن و شتستن ماشین لباسشویی شما با موفقیت انجام شده است و حالا شما میتوانید یک شستشوی خوب و با کیفیت را داشته باشید . 

تست شستشو و مشاهده نتیجه تمیز شدن لباسشویی

بعد از اتمام 2 مرحله بالا پیشنهاد میشود بمدت 2 ساعت درب لباسشویی خود را باز بگذارید تا باز مانده بوی سرکه و مایع سفید کننده از لباسشویی شما خارج شود . 

بعد از گذشت 2 ساعت میتوانید هر لباسی را که دارید درون لباسشویی خود بریزید ، مشاهدات مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی سرویس برتر پس از انجام این کار افزایش 70% کیفیت شستشوی و رفع تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی بوده است . 

شما میتوانید در قسمت نظرات تجربیات خود را از کیفیت این مقاله با دیگران به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات پیشنهادی سرویس برتر