سرویس برتر

تعمیر یخچال بلومبرگ در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در تهران آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی، سرویس، تامین قطعات و تعمیر یخچال بلومبرگ است، تمامی خدمات این شرکت با گارانتی و پشتیبانی 180 روزه به مشتریان ارائه میگردد برای ثبت درخواست سرویس و تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ خود کافی است با شماره 67549-021 تماس بگیرید. 

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال یخچال بلومبرگ، گارانتی خدمات، سرعت در اعزام تعمیرکار و پشتیبانی 24 ساعته تنها بخشی از مزایای سرویس برتر نسبت به سایر تعمیرگاه های مجاز دیگر |است. 

اطلاعات نمایندگی یخچال بلومبرگ

  • ساعت کاری

    شنبه تا پنجشنبه 8:00 الی 20:00

  • آدرس دفتر مرکزی

    تهران خیابان امام خمینی بین قصرالدشت و کارون پلاک 715 واحد 4

  • شماره تماس دفتر مرکزی

    02167549

ویژگی های نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ BLOMBERG

تعمیر یخچال 100% در منزل

قطعات اصلی یخچال بلومبرگ

سرویس دهی در سراسر تهران

خدمات با گارانتی 3 تا 6 ماهه نمایندگی

تعرفه تعمیرات یخچال بلومبرگ Blomberg

خدمات
اجرت خدمات
شارژ گاز یخچال
450/000 الی 530/000
شارژ گاز یخچال فریزر
500/000 الی 580/000
شارژ گاز ساید بای ساید
830/000 الی 900/000
تعویض کمپرسور (موتور)
500/00 الی 600/000
تعویض فن یخچال و فریزر
280/000 الی 320/000
تعویض سنسور ها
180/000 الی 240/000
تعویض المنت یخچال و فریزر
280/000 الی 320/000
تعمیر برد الکترونیکی
500/00 الی 1/800/000
تعمیر برد ساید بای ساید
900/000 الی 2/800/000
تعمیر یخساز
600/000 الی 1/200/000
ایاب و ذهاب (تهران)
150/000
عیب یابی در محل (تهران)
150/000

مشکلات یخچال فریزر بلومبرگ

زمانی که در یخچال، یخچال فریزر یا ساید بای ساید بلومبرگ خود یکی از مشکلات زیر را مشاهده کردید سریعا اقدامات لازم را جهت  تعمیر یخچال بلومبرگ خود انجام دهید. 

  1. کم شدن سرمای یخچال، فریزر یا هر دو 
  2. شنیدن صدای زیاد و غیر عادی از یخچال، فریزر یا پشت آن ها 
  3. کار نکردن کمپرسور یا موتور 
  4. مشاهده یخ زدگی یا برفک در یخچال یا فریزر 
  5. خاموش شدن یخچال (روشن نشدن صفحه نمایش)
  6. یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال (بالا رفتن سرمای یخچال)
  7. داغ شدن بدنه یخچال 

این 7 مورد از بیش ترین مشکلاتی بوده که کاربران در زمان تماس با مراکز سرویس برتر به اوپراتور های ما اعلام کرده اند، در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال ارائه خواهیم کرد. 

تماس با ما

علت کم شدن سرمای یخچال و نحوه تعمیر یخچال بلومبرگ

کم شدن سرمای یخچال می تواند در اثر خرابی یا اختلال در عملکرد یکی از قطعات زیر بوجود آید: 

  • خرابی فن یخچال: چنانچه فن یخچال معیوب باشد نمی تواند سرمای اواپرتور را بدرستی به درون یخچال منتقل کند و باعث کم شدن سرمای یخچال می شود.
  • خرابی سنسور محیطی: اگر سنسور محیطی نتواند دمای یخچال را بدرستی اندازه گیری و اطلاعات غلط به برد الکترونیکی ارسال کند باعث کار نکردن سیستم سرما سازی یخچال می شود. 
  • کمبود گاز: کم بود گاز مبرد باعث کاهش سرمای اواپراتور و در نهایت خنک نشدن قسمت یخچال در ابتدا و در نهایت از بین رفتن کامل سرمای یخچال و سپس فریزر می گردد. 

این 3 مورد از اصلی ترین دلایل کم شدن شدن سرمای یخچال است در صورت مواجهه با این مشکل برای تعمیر یخچال بلومبرگ حتما با تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. 

علت صدای زیاد یخچال بلومبرگ چیست؟

شنیده شدن صدای غیر عادی و زیاد در یخچال فریزر علامت خرابی یا پیش زمینه خرابی یخچال فریزر است، برای عیب یابی یخچال در این حالت باید قطعات زیر مورد بررسی قرار بگیرند.

  • موتور فن و پروانه فن: اگر دستگاه شما یخچال فریزر است 3 عدد فن در دستگاه وجود دارد 1 فن یخچال 2 فن فریزر و 3 فن کمپرسور (موتور) در ایتدا از سالم بودن موتور فن و پروانه فن مطمئن شوید. 
  • کمپرسور یا موتور: بروز ایراد مکانیکی در کمپرسور می تواند علت صدای زیاد یخچال ما باشد، ممکن است این صدا در لحظه استارت موتور برا چند ثانیه یا بصورت مداوم باشد برای رفع این مشکل موتور یخچال باید تعویض شود.
  • دیفراست یا یخ زدایی: زمانی که سیستم دیفراست نتواند برفک یا یخ تولید شده یخچال را آب کند، رفته رفته یخ ها برروی هم انباشه و با پروانه فن برخورد می کنند و باعث ایجاد صدای زیاد در هنگام کار کرد فن می شوند. 

برای رفع مشکل و تعمیر یخچال بلومبرگ کافی است با یکی از شعب نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در تهران تماس بگیرید . 

چرا موتور یخچال بلومبرگ کار نمی کنه!

کار نکردن کمپرسور ( موتور ) باعث گرم شدن محفظه یخچال و فریزر می گردد ، یکی از اصلی ترین قطعات یخچال فریزر همان کمپرسور است که می تواند به دلایل مختلفی از کار بیافتد یا در روال کار کردن آن مشکلاتی بوجود آید، اصلی ترین دلایل کار نکردن موتور یخچال عبارت اند از: 

  • سوختن موتور: در صورتی که کمپرسور یخچال کار نمی کند ابتدا باید موتور را با برق مستقیم تست کرد چنانچه همه آیتم های سلامت موتور درست بود به سراغ مابقی دلایل می رویم.
  • خرابی رله ها: چنانچه رله اورلود یا رله راه انداز موتور در اثر اتصال کوتاه سوخته باشد کمپرسور یخچال کار نمی کند در این حالت با تعویض رله مشکل برطرف میگردد. 
  • خرابی برد الکترونیکی: برد الکترونیکی دستور کار کرد موتور را با توجه به میزان دمای یخچال فریزر صادر می کند چنانچه برد معیوب باشد کمپرسور کار نمی کند.

برای عیب یابی یخچال و رفع این مشکل کافیست با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بلومبرگ تماس بگیرید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *