سرویس برتر

معنی spin در ماشین لباسشویی چیست؟

معنی دکمه spin در ماشین لباسشویی

معنی spin در ماشین لباسشویی تعیین سرعت چرخش دیگ ماشین لباسشویی در دور خشک کن است، این دکمه در تمامی برند ها مانند: سامسونگ، ال جی، دوو، اسنوا، بوش، کنوود، ایندزیت، آاگ، زیرووات، آریستون و تمامی برند ها به معنای سرعت چرخش دیگ در دور تند است.

در ادامه این مقاله به کاربرد های مختلف و معنی دکمه spin در ماشین لباسشویی میپردازیم، با سرویس برتر همراه باشید و چنانچه سوالی دارید در قسمت نظرات کاربران با ما در میان بگذارید .

ست

کاربرد دکمه spin در ماشین لباسشویی

در تمامی ماشین لباسشویی دکمه spin (اسپین) در لباسشویی دور چرخش موتور در دور خشک کن را از 400 دور تا 1400 دور تعیین می کند، زمانی که شما دکمه اسپین spin را فشار میدهد گزینه های 400، 600، 800، 1000، 1200 و 1400 را می توانید با فشردن دکمه spin انتخاب کنید.

زمانی که spin را برروی 400 تعیین می کنید به این معناست که دور خشک کن ماشین لباسشویی در هر دقیقه 400 دور برای خشک کردن لباس ها می چرخد و زمانی که این عدد را برروی 1400 تنظیم می کنید یعنی در دور خشک کن در هر دقیقه دیگ با سرعت 1400 دور در دقیقه کار می کند.

انتخاب spin در برنامه های لباسشویی چگونه است ؟

زمانی که ما برنامه های ماشین لباسشویی را انتخاب می کنیم، هر برنامه با توجه به جنس پارچه و برنامه انتخابی spin (اسپین) بطور خودکار تنظیم می شود، در این حالت کاربر میتواند با فشردن دکمه spin سرعت چرخش را تغییر دهد.

پیشنهاد می شود در این حالت spin را بصورت دستی تنظیم نکنید زیرا هر برنامه با آزمایش های بسیار توسط شرکت های سازنده تعیین شده است.

استفاده از اسپین (spin) بطور مستقل

چنانچه میخواهید فقط و فقط از دور خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنید کافیست طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. لباس ها را درون لباسشویی قرار دهید.
  2. دکمه power لباسشویی را بفشارید.
  3. بعد از روشن شدن ماشین لباسشویی دکمه spin را بفشارید.
  4. حالت دور خشک کن را تنظیم کنید.
  5. درب ماشین لباسشویی را ببنید.
  6. دکمه start را بفشارید.

در این حالت فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده می شود و تنها لباس ها آبکشی می شود.

معنی اسپین (spin) در ماشین لباسشویی های قدیمی

در ماشین لباسشویی های قدیمی که بصورت تایمری طراحی شده اند نیز دکمه spin وجود دارد، در این مدل لباسشوی ها دکمه no spin یا off نیز وجود دارد .

در لباسشویی های قدیمی برای تنظیم spin باید بصورت دستی دور خشک کن را تنظیم کنید، به عنوان مثال در یک شستشوی 30 دقیقه دور خشک کن را برروی عدد 800 دور دقیقه تنظیم کنید.

علت کار نکردن دکمه spin در ماشین لباسشویی

چنانچه با فشردن گزینه spin نمی تواند عملکرد موتور را در دور خشک کن تنظیم نمایید ، احتمالا یکی از مشکلات زیر در لباسشویی شما وجود دارد.

  • دکمه spin معیوب است.
  • برد الکترونیکی معیوب است.
  • برنامه انتخابی بدونه خشک کن است.
  • ماشین لباسشویی معیوب است.

برای عیب یابی لباسشویی و تعمیرات ماشین لباسشویی میتوانید از تعمیرکاران ما کمک بگیرید ، کافیست با یکی از شعب ما تماس بگیرید .

در این قسمت میتوانید نظرات ، سوالات ، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید ، ارسال نظرات باعث بهبود کیفیت خدمات دهی ما میشود .

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *